26 september 2012

Sniktitt.

IMG_2164

Jeg må bare vise en liten sniktitt av gaven som jeg har vunnet. Det er en sjelden begivenhet at jeg vinner noe, men utrolig gøy når jeg er så heldig. Det hadde seg nemlig slik at Kid Interiør hadde en sommerfoto konkurranse. Jeg deltok ikke på det, men derimot så var jeg med og stemte på Daisys Home som var med. Fem av de som var med og stemte på bildene ville bli trukket ut til å få en sommer gave. Plutselig får jeg en mail fra Kid Interiør om at jeg var en av de som ble trukket ut. ;) På fredag fikk jeg mail om at gaven hadde kommet til min Kid butikk. I dag fikk jeg hentet den fordi jeg måtte ut å kjøre en datter til tannlegen. Tannlegen fikk plutselig en akutt pasient så min datter fikk ny time og jeg fikk hentet gaven.

IMG_2168

Denne flotte lyslykten var en av tingene som var i sommerpakken. Nesten som en heklet duk med lys inni, nydelig. Bildene er tatt på soverommet da jeg er beboende her nå. At jeg ikke er i noe form nå tar jeg med et smil siden jeg hadde en så fantastisk helg i Edinburgh. Mer av sommer pakken fra Kid kommer nok i morgen.

Ha en flott kveld. ;)

Klem Eline.

8 kommentarer:

  1. Så herlig med vinnerlykke:D Lykten var jo kjempefin!:)

    SvarSlett
  2. Gratulere! :) så artig å vinne da! :) Veldig fin lykt! Og passer jo fint no når vi er midt oppi mørketida igjen. Tida går så fort, og vi nærmer oss jul! Så lekre desse heklebrikkene du har laga :) Veldig smart! Lurte på å sy nokre, men kanskje det er betre å hekle nokre.. spørs om eg orka å hekle 12 :D hehe ;)
    Håper du har det fint! Sender deg ein gooood klem! :)

    SvarSlett
  3. Såå nydelig stemningsbilde D:)
    Lykten var kjempefin og det var jo utrolig morro at du vant.
    Og så koslig at du stemte på bildet mitt, takknemlig for D:)
    Spennende å se resten av pakken:)
    Selv har jeg ikke fått premien min enda, sikkert blitt en forglemmelse...så jeg etterlyste den i dag.
    Håper virkelig formen din blir bedre.
    God bedringsklem
    sissel

    SvarSlett
  4. Det var en nydelig lykt. Kos deg med den der du ligger på "lading"
    Godt å vite at det blir bedre dager, og i tillegg har gode minner
    å kose seg med mens en ligger der.
    Ønsker deg en riktig god "lade"torsdag :)

    SvarSlett
  5. Hei på dæi!
    For en fin fin gave! Heldige dæi som vant den.
    Så ut som at den ga et veldig fint lys:)
    Ønske dæi en strålanes dag.
    klæm fra mæi

    SvarSlett
  6. Ja,HELDIGE DEG,,,säger jag bara,,,men det var du VÄL VÄRD,Eline!!!
    Mycket vacker är den dessutom...en ljuspunkt mitt i "eländet",Ha,hahaha!!!
    Nu får du njuta av den,medan du "kryar på dig"!!!
    Ha en "ljus" och fin Torsdag!!!
    KRAAAM!!!

    SvarSlett
  7. Gratulerer med kjempelekker gevinst! Koselig når man trenger en oppmuntring :)

    Godt å høre om kos tur til Edinburg! Da har man litt å leve på fremover - så får det heller være at det straffer seg.. Flott innstilling. Viktig å ta vare på de gode dagene.

    Nydelig høstlig lysfat under her også. Jeg er helt imponert over hva du får til!
    Selv henger jeg etter og fyker fra det ene til det andre. I morgen drar mann og barn på høstferie, mens jeg må jobbe. Men - samtidig skal jeg nyte alenetid (sjelden vare ;) og fikse i huset og blogge og ligge på sofaen og... Ha ha.. Mange planer - men bare kos.

    Ha en fiiin dag! Håper enrgien er tilbake.

    Varm klem fra Tove

    SvarSlett