06 september 2012

Nye tøffe skullputer fra Martilie.

IMG_1955

I går fikk jeg pakke i posten. Det var kjempe moro for det var de kjempe tøffe putene som jeg har fått flinke Martilie til å sy for meg. Vakre Martilie har bloggen “Martilie”. Klikker du på navnet så kommer du til hennes blogg. Hun har også salgsbloggen: “With love from Martilie”.

 

IMG_1956

Det ble bare så lekkert i sofaen min. Alle putene er nye. Siden Høvdingen her tidligere mente at det var på tide med nye puter ja da måtte jeg finne noen nye.Tenke seg til at jeg som interiør blogge damen får beskjed om at vi trenger nye puter, hmpfr! Men jammen så ble det fint med nye puter.

Lekre fløyelsputer med hodeskalle i gull, fra “With love from Martilie”. Gullpaljettpute fra H&M, Takk for tipset om paljettputene, Daisys Home. De små svarte barokkputene kom jeg over på et hagesenter på Ringdal.

IMG_1958

Gull lys med sort skullpute og gull pute i bakgrunnen. Snille Martilie som jeg bestilte puter av lurte på om jeg ikke ville ha selve skullen i gull og ikke hvit. Snakk om ekstraservice og jeg ble kjempe glad for det. Det er jo “mine farger”. ;) Men inne i pakken lå det enda en ting. En gave som hun sendte med fordi jeg hjalp henne med å få tak i en Skull fra Kosta Boda. Tusen takk Martilie. Jeg kommer med bilder av gaven også etterhvert. Snille Blogg syerske Martilie. ;) Hvis du vil besøke hennes sømverksted kan du klikke HER. Hun lager de flotteste ting.

IMG_1960

Her ble det lukseriøst og helt Black Feathers.

IMG_1961

Lykke er nye fantastiske puter.

IMG_1963

Gull skullen på fløyel. Jeg må bare si det den er så tøff, ja helt rå rett og slett. ;) Jeg ble så utrolig fornøyd. Og en ting som jeg også synes er veldig moro ar at disse putene finns det ikke mange av.

IMG_1965

En liten detalj fra lappen som henger på glidelåsen. Igjen tusen takk Martilie for alt sammen. ;)

*Klem Eline*

11 kommentarer:

  1. Så tøffe de var :)

    Og tusen takk for kommentaren hos meg <3

    SvarSlett
  2. Kule skullputer og kul kostaboda skull på bordet. Fint med glamørøst gull mot det sorte. Snill høvding som oppfordrer deg til å shoppe. Har keramikk katten du fortslte om en 'W' på siden? Lurer på om det er fra samme kunstner som tannpirkeholderen. De selger også en katt der med slike uttrykksfulle øyne som du beskriver. Jeg er glad du fortsetter å blogge :-). Klem

    SvarSlett
  3. Ja,det var väl ett lyft,med så fina kuddar i soffan,
    (utom den med dödskallen,du vet att jag inte gillar dem,ha,haha!!!)
    Tänk att "hövdingen",tyckte det skulle vara nytt,inte dåligt!!!
    Det är ju extra roligt att det inte finns så många av dem,de är ju unika i sig...
    Ja,du har det så fint hemma,Eline. Det är en fröjd att få kika in här hos dig!!!
    Ha det fortsatt fint och skönt,resten av veckan!!!
    KRAAAM!!!

    SvarSlett
  4. Hei!
    - tusen takk for kommentar fra deg inne hos meg, det var hyggelig:)
    Røffe og tøffe tekstiler.

    Ønsker deg en flott Torsdag, klem :)

    SvarSlett
  5. Du har kjøpt deg flotte puter. Har enda ikek opplevd at min mann spørr etter mer puter.
    Slenger som regel de som er i sofaen på golvet.
    Da er det jammen snart helg igjen. For meg er det jobbhelg.
    I tillegg er jeg fortsatt ikke ferdig med å male, så det må bli litt maling innimellom
    Har igjen et strøk på den furuveggen og i taket på stua. I tillegg til golvet.
    Men golvet skal jeg bruke rull på så da er det fort gjort. Har pusset og støvsugd det i dag,
    så jeg trenger bare å vaske over det litt for å få med meg alt støvet, håper jeg.
    Har ikke malt golv før, så jeg er litt spent på resultatet.
    Ha ei herlig helg :)

    SvarSlett
  6. Hodeskalleputer står herved på lista over ting jeg skal skaffe meg:) Kjempetøffe var di:)

    Ha en fin dag videre....Stoor klem:)

    SvarSlett
  7. Sååå lekre puter. Ha ein fin kveld. Klem

    SvarSlett
  8. Ååå - tusen takk for gode ord skjønne Eline :) Kjempekoselig å se bildene fra sofaen din! Det ble kjempelekkert, utrolig flott kontrast med gullpaljettene og brokaden..
    Du er kjempeflink med interiør og du vet jeg elsker glamouren din.

    Morro med den bitte lille gaven også - akkurat der jeg tenkte den ville passe :)

    Lekkert lekkert hos deg! Håper mannen også ble fornøyd :)

    Ha en skjønn kveld!

    Stor klem og takk fra Tove

    SvarSlett
  9. Hei høpp!

    Så fint det ble.Tove er super flink med maskinen:)


    Elsker sculls,og har det selv både på klær,smykker
    og i interiøret.

    Flott sammensetning med putene forresten:=)

    Tusen takk for alle fine ord inne hos meg;)

    Nyt helgen fra i morgen:)

    Klem Linda;)

    SvarSlett
  10. Wow... for noen nydelige puter D:)
    Skikkelig glam og fint ble det i sofakroken din.
    Ble disse putene både i gull og sølv her også:)
    Nice disse hodeskalle putene:)
    Tusen takk for at du stemte på meg og så morro at du vant D:)
    Gleder meg til å komme til nærmeste Kid butikk å shoppe nå ja.
    Har vasket hus idag og etter oppussingen av lagerommet mitt med interiørting og tang, så trengtes det... skal du vite:)
    Er sliten og nå blir d å komme seg til køys.
    Natta og ha en fin fredag:)
    Klem sissel

    SvarSlett
  11. GOD MORGEN SKJØNNE ELINE:))
    Å DISSE PUTENE VAR TØFFE !!
    Heldige deg !
    s¨å flink hun er som lager disse putene !
    ønsker deg en fin dag :)
    klem fra Eli:))

    SvarSlett