21 september 2012

Høstfat.

IMG_2072

I går laget jeg til dette høstfatet med forskjellig som min mor og meg sanket i skogen forrige uke.

IMG_2063

Mose, en rot,bark, forskjellige kongler og litt annet har jeg plassert i det store fatet.

IMG_2064

Den vakre perlebroderte duken ble kjøpt i Tyrkia for noen år siden.

IMG_2065

Nydelig, ikke sant?

 

IMG_2067

De runde rare konglene fant vi på Pigeon Island ved Kusadasi. Den veldig store konglen har vi funnet ved kirken her hvor jeg bor.

IMG_2069

Krystallkatten bor nå på roten, smmen med skogsjegg.

IMG_2074

Litt høst stemmning hos meg i dag.

Ønsker dere alle en flott helg.

Klem Eline.

8 kommentarer:

  1. Det ble et flott høstfat.
    Må en tur ut å plukke litt naturmatriell til
    bruk i julens dekorasjoner. Mose og noen "juletre" Bruker å ha små grantre ved trappa gjennom hele høsten og vinteren. Det ene jeg satte i fjor står faktisk enda, men noen nye skudd på. Får se om jeg kan beholde det et år til. Ønsker deg ei herlig høsthelg :)

    SvarSlett
  2. Ja,det blev verkligen höststämning,med det fina fatet!!!
    Och duken - vilka pärlbroderier!!!,,, Ja "turkarna",de kan dom!!!
    Nu fick även jag inspiration till att göra något,med höststämning...
    Ha en fin helg,Eline tillsammans med de dina!!!
    KRAAAM!!!

    SvarSlett
  3. Å DETTE VAR KOSELIGT SKJØNNE ELINE!
    ØNSKER DEG EN FIN KVELD!
    KLEM FRA ELI:)

    SvarSlett
  4. Hei :-)

    Kjempefint høstfat :-) Og duk! Ønsker deg en flott helg :-)

    Klemmer ifra meg :-)

    SvarSlett
  5. Nydelig :D
    Høsten er en så koselig tid :)

    SvarSlett
  6. God og varm stemning med mange flotte detaljer. Duken var virkelig vakker!
    Takk for at du vil bli med meg på ferden. Det varmer det også. :)

    SvarSlett
  7. Nå ble jeg skikkelig inspirert,
    Guu så fint det var <3

    Håper søndagen din er fantastisk!
    Klem Musefletta

    SvarSlett
  8. Hei høpp!

    Så koselig du har pyntet,fikk en god høst stemning:)
    Er så gøy å lage selv:)

    Ha en fin og kreativ uke!

    Klem Linda:)

    SvarSlett