13 september 2012

Hekleguri er i gang.

Her hekles det som bare det. Når jeg dykket ned i garnposene fant jeg ut at jeg hadde heklet nesten en hel dekkebrikke til. Den også i sort og mangler bare de to siste radene på borden. Moro så nå er den øyeblikk ferdig.

Jeg kastet meg like gjerne i gang med å hekle litt mer, og siden har jeg heklet. Det er så gøy, men nå måtte jeg ha meg en liten pause. Det gjør vondt i fingrene. Tror jeg har litt hekle gangsperr. "Smiler".
Hadde bare lyst til å vise en liten smakebit, bedre bilder og et ordentlig innlegg kommer i morgen.

Ha en flott torsdagskveld :)
Klem Eline

8 kommentarer:

  1. Flink du,artig å ha noe å henge fingrene i :-))
    Gleder meg til å se det ferdig

    Ha en in kveld
    Klem Anita

    SvarSlett
  2. Ti hi du har fått helt dilla:))
    flink er du !
    natta klem fra Eli:)

    SvarSlett
  3. All ære til deg.....jeg tror ikke jeg hadde hatt liiiiitt tålmodighet til verken hekling eller strikking. Du er flink :-D
    Yes, takk for koslig samtale....klem klem

    SvarSlett
  4. Så flink du er. Dette blir flott.
    Tusen takk for koselig hilsen hos meg ang maling.
    Er veldig glad jeg snart er ferdig.
    Har litt småflikking igjen.
    Og så er det litt igjen i taket på kjøkkenet, og det gruer jeg for.
    Men over helga må jeg nok gjøre ferdig det.
    Etterpa det er det to ganger som står for tur.
    Tror jeg tar den minste først. Den er på toppen 2 kvadratmeter, hehe.
    Så det skulle vel gå greit.
    Ha ei herlig helg der sør :)

    SvarSlett
  5. Jaa,det gör ganska ont i fingrarna efter ett tag...det är så längesedan jag virkade,tror jag har glömt det mesta, men du är ju väldigt skicklig,Eline!!!
    Här regnar det och blåser alldeles förfärligt i dag,skönt att vara ledig och inomhus...
    KRAAAM!!!

    SvarSlett
  6. Hekling er morro, men ja - jeg får også vondt i fingrene av det :(
    For tiden driver jeg å strikker julegaver, og snart skal jeg igang med et teppe til meg selv, så får vi se om jeg noen gang blir ferdig med det :P

    Nå skal jeg på jobb å selge fine bøker! God helg fuglevennen <3

    SvarSlett
  7. HEI,
    TAKK FOR KJEMPEHYGGELIG HILSEN HOS MEG.... VELDIG FINT DU TOK DEG TID TIL Å SKRIVE NOEN ORD!
    ALLTID TRIVELIG MED NYE BEKJENTSKAPER.
    KOSELIG INNE HOS DEG, SÅ JEG KOMMER NOK TILBAKE PÅ BESØK IGJEN ;-))

    HA EN FIN HELG.
    KLEM TOVE

    SvarSlett
  8. Hekling er stas :)
    Jeg holder på å hekle lommebøker i julegaver nå..
    Har ikke heklet på 7år.. Men jeg prøver ;)

    Jeg er innom og leser..
    Men tiden til kommentering har desverre uteblitt.
    Måtte uken din bli strålende.
    Klem

    SvarSlett