01 september 2012

Hagebod.

IMG_1823

 

Hageboden skyter i været om dagen. Snekkeren jobber jevnt og trutt og Høvdingen storkoser seg over at han for en gangs skyld ikke er snekker. Men han må jo stadig ut å innspisere byggverket. Jeg tror det kommer til å bli helt slik som han har tenkt det skulle bli. Pusen, Altså Tigergutt er nok like nøye på ting som Høvdingen for han inspiserte byggverket veldig nøye her en morgen. Så nøye at han til og med måtte opp å sjekke bjelkelaget. Det er pusen sin det. Smilefjes som blunker

IMG_1824

Slik ser det hele ut nå. Vel, det vil si ikke akurat nå for her jobbes det raskere enn jeg rekker å legge ut innlegg. Selve boden er til venstre mens sykkelparkerings delen til høyre. Her blitr det uten dør men med mulighet til at vi kan henge opp presenning om vinteren for å skjerme sykklene. Boden får både dør og vindu. Der vil det også bli lagt inn strøm. Det gjorde vi klart allerede da belegnings steinen ble lagt.

IMG_1828

Inspektøren på toppen av bjelkene.

IMG_1829

Et nytt innlegg om hageboden kommer snart. Jeg må bare henge i skal jeg blogge i samme farten som snekkeren bygger. Men moro er det å se at det skjer ting ute. Verandaen vår skjer det også litt med. Stolen som jeg skal trekke om er nå strippet helt med og pusset godt med sandpapir. Så jeg er et skritt lengre med den også. Hærlig Smilefjes som blunker

Nå må jeg bare poste innlegget og gjøre meg klar til å gå på kino med hele gjengen. Det er bare eldste mann som ikke blir med i dag. Filmen vi skal se heter MODIG. Vi gleder oss. Ha en super lørdag alle sammen.

Klem fra Eline :)

6 kommentarer:

  1. Hehe, morsommer bilder av inspektør Pus, gleder meg til å se ferdigbildene:-D ha en strålende lørdag snuppas.

    SvarSlett
  2. Ohhh,vad fint det framskrider,,,tur att du har en sådan fin "inspektör"!!!,Ha,haha!!!
    Ha en härlig lördagskväll!!!
    KRAAAM!!!

    SvarSlett
  3. Håper dere hadde en flott kveld på kino.
    veldig lenge siden jeg har vært på kino.
    Godt å se at det går fremover med boden.
    Alltid kjedelig visst slike ting stopper opp.
    Ha en god søndag :)

    SvarSlett
  4. HEI SØTE DEG :))
    HER GÅR DETT UNNA !
    SÅ BRA MED EN INNSPEKTØR ;))
    TRINE MI VAR OGSÅ PÅ DENNE KINOEN PÅ FREDAG OG VAR VELDIG FORNØYD:))
    KLEM FRA ELI:))

    SvarSlett
  5. Dette blir bra! Og kjenner jeg Høvdingen rett så ligger ikke han på latsida selv om han har hjelp med boden. God klem til dere alle, håper alt er bra med dere. :-)

    SvarSlett
  6. Hei høpp!

    Så gøy at du har vært på Dyrskuen:)

    Jeg elsker dyrskuen,og gleder meg vilt hvert år hi hi:)

    Har vært på sopptur med mine søte små i dag.
    Fant tre kantareller hi hi,men vi hadde en fin tur
    i skogen:)

    Nyt ny uke!!

    Klem Linda:)

    SvarSlett