08 august 2012

White roses.

 Puh, i dag har jeg fått unna litt forskjellig. Ikke noe spesielt med interiøret bortsett fra en tur til et par Bruktbutikker. Det er koselig å ha min mor med som raskt kan si meg om ting er gamle eller ikke. Hun husker andre ting fra barndommen min enn det jeg gjør. Det er jo koselig å finne ting som man husker fra man var liten eller om man ikke husker det, bli fortalt at vi eller besteforeldrene hadde slikt. Vi fant to gamle lekre bord som hadde blitt flotte med litt maling men prisen var litt stiv. Så er det det at man skal ha plass til det. Tror ikke Høvdingen hadde blitt fornøyd med huset fult av greier. Jeg tror jeg hadde blir stresset selv også. Litt luft mellom tingene bør det være.

 Men litt puslerier kom jeg da hjem med. Det er nå nyvasket men jeg er så sliten nå at jeg orket rett og slett ikke ta bilder. Men det kommer ;)
Jeg er nesten litt fortvilet her nå, med hodet boblende over av ideer og ikke energi til å gjøre det akkurat nå. Sukk... Men med litt hvile så kan jeg kaste meg over prosjektene mine senere.

 Ellers så har jeg prosjekter i garagen, det jobbes det med litt hver dag. Noen nye som ble med meg hjem i dag. Noen prosjekter som man må lete etter hva man trenger å få det ferdig. Ebay, muligens. Jeg har hørt at man kan finne "alt" der. ;)

 Jeg leter etter fløyel, tøy print eller "glitter print" Enten til å lime på eller stryke på. Litt stort bredt brokade bånd, og litt annet småtteri så da får jeg se hva jeg kommer over ;) Jeg har fått en ide til et sy prosjekt.

Brettet står på det sorte runde glassbordet i stuen. Vasen som rosene står i fikk jeg etter min mormor. Jeg synes den er kjempe søt og det var min mor, som da var i tenårene, som kjøpte den til sin mor i gave. En koselig historie og nå kan jeg glede meg over den ;)

Ha en vidunderlig dag.

Klem fra Eline ;)

11 kommentarer:

  1. Du får finne fram den svarte duken, saks, tråd og symaskin til vi kommer på fredag. Så kan vi sy servietter!

    SvarSlett
    Svar
    1. Høres supert ut ;) Det skal jeg gjøre ;)
      Vi gleder oss til dere kommer.
      Klem ;)

      Slett
  2. Hei, nydelige roser du viser bilder av her. Takk for hyggellige komentarer inne hos meg, koselig.
    Enig med deg litt luft mellom tingene må det være.

    ha en fin dag
    Klem Anita

    SvarSlett
  3. Den vasen var flott, og så koselig at det er din mor som kjøpte den i gave til sin mor. Alltid ekstra stas med slike ting syns jeg.
    Flotte roser du har i vasen din.
    Lykke til med prosjektet ditt.
    Ønsker deg en god dag :)

    SvarSlett
  4. Det var ljuvliga rosor,som möter en härinne hos "Black Feathers"!!!
    Och vasen - det är fint med saker som bär minnen med sig,och betyder någonting...
    Det är så härligt med dig,Eline - du har alltid något spännande "på gång"!!!
    Ha en underbart skön helg!!!
    KRAAAM!!!

    SvarSlett
  5. Spennende å ha nye ideer og tanker, er spent på hva du finner på.

    Nydelige roser, og så koselig å eie en vase som moren din gav til sin mor, det blir noe eget over det da.

    En fin fredag til deg!

    Klem

    SvarSlett
  6. Å for en lekker vase på det siste bildet! Den ser bra tung ut...
    Hvite roser er nydelig... Dog, jeg er mest glad i tulipaner ;)

    Håper helgen blir strålende!
    *mange klemmer*

    SvarSlett
  7. Lekkert lekkert - og så koselig med arve-vasen.
    Ekstra koselig å pynte med de tingens som virkelig betyr noe :)
    Gjett om jeg gleder meg til å komme hjem og sjekke postkassen :) Men - fortsatt ferie - og vi koser oss med bursdagsfeiringer for snuppene :)

    Ha en skjønn lørdagskveld og helg!

    Klem fra Tove

    SvarSlett
  8. Spennende med nye ideer!! Liker så godt hvite roser og disse var nydelige!!
    Klem :-)

    SvarSlett
  9. Hei vennen. Takk for hjelpen.
    hilsen mammaen din.

    SvarSlett