16 august 2012

Veranda pynt.

Veranda pynt.

IMG_1453  Jeg tester nå ut et nytt program som kan hjelpe meg med blogg utførelsen. Jeg ønsker at bildene mine skal bli litt større og teksten litt anderledes også. Så får vi se hvordan dette blir. Spennende. ;)
En dag hvor jeg holdt på rundt i hagen så jeg at rabarbra raklene hadde fått en sånn fin gyllen brunfarge. Jeg syntes de var litt tøffe.
Ikeavasen ble hentet opp fra sitt skjulested og plassert ut på verandaen. Vasen dro jeg for å kjøpe en gang da jeg trodde den var hvit. Men den var jo rosa. Men jeg bare elsker gullmønsteret på. Diger er den også og det liker jeg.
 IMG_1455
 Kjempe morsomme disse raklene. Jeg har alltid hørt at man skal fjerne den før de blomstrer, men av en eller annen grunn så gjorde jeg ikke det i år. Litt morsomt å se hvordan de ble seende ut. For det første ble de kjempe høye og for det andre utrolig dekorative. ;)



IMG_1457

Jeg lekte meg litt med kameravinkler…..

IMG_1460
Veldig uvant å bruke et annet program. Ikke gjør det helt som jeg vil heller… “Ler” Kanskje dette går bedre neste gang jeg prøver det, vi får se.
Et lite innlegg ble det nå.

Ha en super hveld dere ;)
Klem fra Eline.

8 kommentarer:

  1. Har skjønt at noen bruker tilleggsprogrammer. Jeg gjør alt i bloggen. Du får teste ut litt mer, og gi meg en liten innføring. Kanskje det kan være noe for meg også?

    Fint med verandapynting! :-)

    SvarSlett
  2. Flink du er som tester ut noe nytt :)

    Ante ikke at de var sååå fine - gjorde sge i vasen!

    Og grattis med søteste mugtail - og sukkerklypen er nydelig. Koselig at den er i bruk - og at den kom fra din kjære mormor..


    Ha en fiiin helg!

    Klem fra Tove

    SvarSlett
  3. Fin verandapynt:) Gleder meg til å se hele verandaen.
    Ønsker deg og dine en fantastisk helg:)

    SvarSlett
  4. Er ikke så glad i å prøve ut noe nytt. Finner jeg noe som fungerer så blir det helst slik.
    Er bare glad jeg klarer å bruke data, hehe.
    Flott med de store bildene hos deg.
    Og rabarberafrøene er flotte. Ikke dumt å plukke noen av de til pynt.
    Ble flott.
    Tusen takk for alle de koselige ordene du legger igjen hos meg.
    Kjempeglad for det.
    Ønsker deg ei herlig helg :)

    SvarSlett
  5. Likte så godt vasen, den var helt nydelig!

    Ønsker deg en herlig helg.
    Klem fra meg.

    SvarSlett
  6. Snygg ny design på Bloggen,Eline!!!
    Jag fattar fortfarande inte hur du får till texten på bilderna,trots att du har förklarat,ha,hahaha!!!
    Underbart vacker vas,akta dig så jag inte kommer och tar den för dig, på verandan,hi,hihi!!!
    Ha en fin och skön helg!!!
    KRAAAM!!!

    SvarSlett
  7. Spennende med nytt program, og store bilder er jo alltid tiltalende! Har forresten litt lyst å plante rabarbra i hagen jeg også. Fikk nemlig en utrolig god rabarbra-pai hos en venninne i går =)

    SvarSlett
  8. Hei :-) Så tøff den var :-) Nesten ikke sett rabarbra planten slik før tror jeg :-) Og potten var også fin :-) Ønsker deg en flott uke :-) P.s Planten heter bergmynte og er en viltvoksende urte :-)

    Klem

    SvarSlett