13 august 2012

Stylet gang.

 Her kommer noen oppdaterte bilder av gangen hos oss. Jeg fikk plutselig en ide her en dag, vel og merke var det selvfølgelig når jeg egentlig skulle hvile... Hvilen gikk det heller dårlig med men gangen ble stylet litt.Det var det ørlille øyeblikket da jeg så for meg reinsdyrhodet på den perlemønstrete tapeten i gangen. Øyeblikket ble fort litt større og reinsdyret måtte flytte. Siden jeg da var i "gang" med gangen kom dokument kurven også opp. Det hang en litt stusslig kurv der som hadde blitt ganske så sliten, På tide med en ny altså.

 Denne flotte konglen ble med meg hjem fra en bruktbutikk i Sandefjord. En venninne og meg var ute for å ta en kaffe sammen. Men vi ruslet en liten runde i sentrum først.

 Kjempekoselig kaffe slaberas og skravling.

 Komoden og speilet har min farfar laget da han var ung. Det er i sin opprinnelig farge og det kommer det til å fortsette med. Komoden med de store tunge skuffene rommer husets dataduppedingser og andre elektroniske tingester med metervis av forskjellige ledninger. Et sted skal man jo gjemme unna slikt også ;)
 Putene kommer fra Kid, reinskinnet fra OBS, kommode og speil fra Besteforeldrene mine. Reinsdyret husker jeg ikke hvor jeg har funnet.

Dokumentkurven kommer fra Kremmerhuset, lekker ikke sant? Her bor det mengder av solbriller og diverse som man kan trenge på vei ut av døren.

Ha en strålende kveld ;)

8 kommentarer:

  1. Flott ble det! Det var så koselig hos dere i helgen. :-)

    SvarSlett
  2. Du å du så flott;-) elsker det speilet i gangen....kjempetøft er det:-) her i huset er det straks bingen....dattern har bestillt en kosefilmkveld med mor....så vi skal se Skrik 2 . Dattern har vist arvet mors sans for skrekkfilmer.....hihi.

    SvarSlett
  3. Stilig det ble D:)
    Liker de møblene du har der, med det speilet.
    Ser at det er samme reinsdyrhode som det jeg har i gangen.
    Ønsker også sånne dokumentoppheng, råstilig D:)
    Klem sissel

    SvarSlett
  4. Hei hei!! Akkurat hjemme, har hatt pakken i bilen i hele dagen. endelig pakket opp og lys tent. Den er bare sååå RÅ-stilig. Tuuuusen takk :) Er bare så glad og takknemlig for hjelpen!

    Jeg har bestilt stoff til putene, men det ser ikke ut som det kommer før om 10-14 dager.. Fixer så snart jeg har det i hus :)

    Nydelig i gangen din! Elsker kommoden og kjempemorsom at det er lagd av din farfar. Gode minner..
    Smart dokumentlagring - en fiiiiin ide,

    Nyt kvelden.

    Stor klem fra Tove

    SvarSlett
  5. Så fint du har det hemma,Eline!!!
    Jag gillar din farfars kommod och spegel!!!Bra att du inte ändrar färg på dem!!!
    Tack för titten,var rädd om dig och ha det så bra resten av veckan!!!
    KRAAAM!!!

    SvarSlett
  6. Hei du :-) så fint det ble i gangen din etter litt styling. Vet hvordan det er når man først har fått en ide.....

    Blomsterpotten på bildet mitt er fra Mester Grønn, tror de har de enda
    Ha en fin dag

    Klem Anita

    SvarSlett
  7. Her ble det stilig.
    Den tapeten er jo flott.
    Likte godt kommoden og speilet,
    ekstra stas å ha det siden den bestefar har laget det.
    alltid greit med oppbevaringsplass, både kommode og korger.
    Trenger visst ubegrensa av det.
    Ønsker deg en herlig dag,
    håper sola skinner på deg også :)

    SvarSlett
  8. Så stilig det ble. Herlig tapet, og kjempestilig m reinsdyrskinn og hode. Dokumentkurv var jo bare så lurt, for da unngår du jo rot inne. Ble imponert over at din bestefar har lagd speilet og kommoden. Så fint å ja noe så unikt og med historie.

    SvarSlett