30 august 2012

Stuebilder.

IMG_1734

Et innlegg tar lang tid å lage nå om dagen. Bilder skal endres størrelse på, gjerne lekes litt med i redigerings programmet og skrift, størrelse og plassering er ting jeg jobber med hele tiden. Noen ganger går det veldig bra mens andre ganger er det litt mer slik at jeg river meg i håret av frustrasjon. Sukk.

Hvis det er mye rart på bloggen min om dagen så er det bare nå i “byggeperioden”. Eller den perioden det tar før jeg blir bedre på nye versjonen av Picasa og lage innleggene i Windows Live Writer, som jeg nå prøver å bruke.

 

IMG_1735

Hmm, nå greide jeg å få det ene bilde til å legge seg i midten men ikke det andre….. “Rister på hodet.” Akk ja, det går seg vel til. (plutselig så fant jeg ut hvordan jeg ordner den saken. Smiler. )

Bledene er fra den minste delen av stuen. Her er et sort glassbord midpunkt med fire lenestoler samlet rundt. Her sitter ofte vi voksne når vi har besøk. Da sitter vi litt unna TV og det er jo greit for der sitter det stadig noen barn/ungdommer.

 

IMG_1736

Lysestakene er mine favoritter og er av tung krystall. Eiffeltårnet ble kjøpt i Paris sist vi var der og skal egentlig brukes i et prosjekt. Men noen ganger tar ting litt tid. Dessuten liker jeg det som det er. Telysestakene med reinsdyr/hjort på kom jeg over hos Kremmerhuset. Selve brettet er 60 cm bredt og jeg lette lenge etter et slikt et. Tilslutt kjøpte jeg det hos Kid. Jeg fant et flott et hos Mester Grønn også, men trodde det ble for stort så det kjøpte jeg ikke, men jammen så hadde det passer bra det også. Men jeg er fornøyd med det jeg har. Smilefjes som blunker

IMG_1432

Isbjørnen kom jeg over da vi var i Bergen i sommer. Jeg falt helt for denne søte krabaten og angrer (som vanlig) på at jeg ikke kjøpte flere. Så jeg har spurt Høvdingen om han kan kjøpe flere hvis han må på jobbtur i høst. Den er fra By nord.

 

Flere bilder av uteboden er klare. Midtifuglesønn og jeg har bakt blåbærmuffins i dag så flere innlegg ligger på lager. Et nytt prosjekt er jeg ferdig med, men stolen har jeg ikke fått gjort noe med. Kanskje jeg burde hive meg i gang med det nå?

Veldig moro at så mange er innom bloggen min og noen har også lagt seg til som følgere, velkommen skal dere være. Jeg blir veldig glad for alle kommentarer. ;)

 

Ha en flott torsdag.

Klem Eline.

9 kommentarer:

  1. :-)
    Syntes innleggene dine blir bra jeg, selv om jeg vet at du river deg litt i håret til tider.

    Høvdingen. ;)

    SvarSlett
  2. Hei du snille :))
    så masse fint du har på burdet ditt!
    stolene dine ser så gode ut å sitte i:)
    klem fra Eli:))

    SvarSlett
  3. litt utfordring må til før en kan bli bedre!:) Flotte bilder over her i allefall;)

    SvarSlett
  4. Knack,knack,,,är det någon hemma i "stuen"???
    Så fint du har det hemma,Eline!!!...Det ser precis ut som i en heminredningstidning...
    I dag har jag städat ordentligt hela dagen,,,passar på nu när "gubben" är i Kenya,så att man får vara ifred,ha,haha!!!Det har ju varit lite si och så med städandet i sommar...
    Men nu är jag färdig och det känns så skööönt!!!
    Tack för "titten",,,ha en fridfull God Natt!!!
    KRAAAM!!!

    SvarSlett
  5. Spennende å redigere og skrive på bildene. Men jeg tar meg ikke tid til slikt.
    Hadde jo blitt litt finer da.
    De ser utrolig gode ut de stolene du har i stua.
    Og isbjørnen var flott.
    Ønsker deg en god fredag :)

    SvarSlett
  6. Det er jo gøy å prøve seg fram litt da! Man lærer jo så mye mens man holder på. KOselige stuebilder!

    SvarSlett
  7. Hei :-)

    Gøy å ekperimentere litt med bildene :-) Masse fint! Sofaen du så på bilde har jeg trukket om selv ja :-) Den var morsom å trekke om i motsetning til den grønne sofaen min :-( Hva slags stol trekker du om

    Ha en flott helg :-)

    Klemmer ifra meg

    SvarSlett
  8. Hei høpp!

    Takk for alltid koselige ord fra deg,det varmer:)

    Koselige bilder du viser...Og ja gøy å eksperimentere litt..

    Nyt helgen søte deg:)

    Klem Linda:)

    SvarSlett
  9. Knalltøffe lysestaker du:)

    Fortsatt god helg til deg:)

    Loppeklem

    SvarSlett