28 august 2012

Ny datamaskin. ;)

 Er jeg ikke heldig? Jeg har fått meg ny datamaskin. En helt ny en. "Smiler" Høvdingen syntes at jeg skulle hatt en ny pc lenge men jeg har ikke fått meg til å ta meg råd til en. Derfor har jeg vært den i huset med den typiske arvepcen. En stor og tung maskin med en vifte som gikk helt av skaftene. Tusen takk, Kjæresten min. ;)

Nå har jeg fått en liten, lett og lekker Samsung maskin. Den kan vel minne litt om størrelsen på en Mac air. (Har jeg blitt fortalt.) Super tynn er den og stille og rolig går den. Det er som en helt ny verden for meg dette.

 Bildene mine har blitt lastet over samt de mest brukte programmene. Men tror du ikke at Picasa hadde en ny versjon og favoritt skrift typene mine er borte? Ingen flotte krussedull skrifter på denne versjonen nei. Er ikke det typisk da? Så en del må jeg lære meg skjønner jeg. Så da river jeg meg i håret og knurrer!! Ja, ja jeg finner vel ut av ting etterhvert.  Det tok meg jo bare et kvarter å finne bildene som jeg lastet inn i dag. De la seg ikke der jeg forventet, selvfølgelig. Jeg kan jo nå putte kameraets minnekort rett i maskinen uten å trenge en minnekortleser til det. Ganske så lettvint, så lenge jeg greier å finne bildene igjen da.

Stor lykke med ny PC og de små grå får seg en ny oppdatering, hi hi.

Ha en strålende dag alle sammen.

Klem fra Eline ;)

6 kommentarer:

  1. WOOOW,Eline!!! Du är "heldig",du!!!
    Lycka till,med den nya datamaskinen!!!
    Här är grått och kallt i dag,har till och med satt på värmen,härinne...
    Du får hålla oss uppdaterade vad snickarna gör,hemma hos dig!!!
    Ha en fin och skön Tisdag (jag ska jobba ikväll...)
    KRAAAM!!!

    SvarSlett
  2. GRATULERER!!!!
    JEG ER SÅÅÅ DÅRLIG MED DATA ..KLARER BARE DET JEG MÅ...
    SÅ DET ER LURT ATT JEG HAR DEN DATAN JEG HAR;)))
    ØNSKER DEG EN FI DAG :)
    KLEM FRA ELI:))

    SvarSlett
  3. Gratulerer! Plassering av bilder kan helt sikkert endres, men du venner deg nok fort til at de ligger der de er nå også.

    Du er utrolig flink til å blogge ofte nå, håper det betyr at formen er bittelitt bedre. :-)

    Jeg jobber med et innlegg nå - sydd tøy til mitt nye grandtantebarn August og storebroren hans Elliot. Skal på barselbesøk i morgen, det blir koselig.

    Du må vise meg det nye bloggprogrammet ditt når vi sees neste gang. Broren din hilser, han har hjemmekontor i dag.

    SvarSlett
  4. Gratulerer med ny data.
    Alltid litt arbeid å måtte sette seg inn i nye tekniske ting.
    Det er ikke det kjekkeste jeg vet heller.
    Du får ha lykke til, finner nok ut av det meste etterhvert, bare du bruker litt tid på det.
    Ønsker deg en god kveld :)

    SvarSlett
  5. Så heldig du er! Ser knallfin ut!
    Snilleste mannen :)

    Kos deg med ny PC og ha en fin morgendag :)
    Bare sånn raskest innom før jeg tar kveld..

    Klem fra Tove

    SvarSlett
  6. GRATTIS, så heldig du er:-D ha en fortsatt fine dag

    SvarSlett