24 august 2012

Light skull.

Jeg nyter fredagen i lange drag. Først tok jeg turen til ei venninne i Skien. Vi besøkte bruktbutikken til Skrot Tor. En litt større ting ble med hjem og et par små ting. Jeg gleder meg til å vise frem den store. :)

Så var det å fyke hjemover og lage middag til barna. Men nå er vi barnefri og koser oss med litt rødt i glasset og filmer sammen med min kjære. Hærlig. :)

Titter innom for å ønske dere alle en flott fredag. Kos dere.
Dagens bilder er min Kosta Boda Skull og en stor Krystall blomst fra Praha. Lekkert. :)

Klem fra Eline.

3 kommentarer:

  1. Koselig med litt alenetid.
    Her høres det ut som det kan bli tur i morgen
    med div bruktmarkedsbesøk. Herlig.
    Kos dere i kveld, å ha ei herlig helg :)

    SvarSlett
  2. Hei Eline :))
    TÅFFE TING !GLER MEG TIL DEN STORE :)
    NYT KVALITETSTID MED MANNEN :)
    KLEM FRA ELI:)

    SvarSlett
  3. Akkurat hva jeg ville sagt L E K K E R T :)

    Jeg har også lys i skullen min og tenker på deg hver gang jeg tenner lys! Snilling :)

    Fløyelen er kommet, så denne uken blir det skullputer :)

    Klem klem

    SvarSlett