21 august 2012

Itsy bitsy spider.

Heisann.

I dag da jeg kom ned til frokost sa barna at jeg måtte se ut av vinduet. Et vakkert spindelvev speilte seg i morgen solen. Ja, jeg synes spindelvev kan være vakre, hvis de ikke klenger seg til meg når jeg er ute å går. Duggdråpene henger på silketrådene. Ut måtte jeg for å ta bilder. IMG_1682  Edderkopper i seg selv kan jo være ganske ekle men med dette flotte nettet fikk den være med på bildene. Fremdeles så er jeg i gang med å teste ut et nytt program til å skrive bloggen. Tester ut skrifttyper, nye størrelser på bilder og andre ting som jeg ikke har lært meg enda. (Det kommer nok. ) Men jeg synes det går lettere allerede. ;)

IMG_1683

 Det har vært skolestart her i huset og dagene før og etter travle. Et prosjekt er ferdig, men jeg har litt styling igjen før det kan vises på bloggen. Mulig det kommer enda et lite prosjekt inni der. Jeg må tenke litt mer på det. Enda et par nye ideer har dukket opp inni mitt hode, men jeg er litt tom for krefter, så jeg må legge meg på lading før det eventuelt kan bli noe utav det. Sånn er det bare. ;)

 

IMG_1684

 The itsy bitsy spider….

 

IMG_1685

Ønsker dere alle en nydelig kveld.

 

Klem fra Eline

5 kommentarer:

  1. Det var da et helt utrolig edderkoppnett!!! Så stort og pent. Det er facinerende at det lille insektet kan lage mønsteret så jevnt og i system. Gøy at du tok bilde av det.Viskelæret du snakker om høres kult ut =)

    SvarSlett
  2. NYDELIGE MØNSTER !
    KOSELIG BLOGG !ØNSKER DEG EN FIN KVELD :)
    KLEM FRA ELI:)

    SvarSlett
  3. Ja det er flott med edderkoppnett med regndråper på. Litt av et byggverk.
    Håper du klarer å lade seg skikkelig opp igjen. Spent på hvile prosjekter du har på lur.
    Takk for alltid koselige kommentarer fra deg. Setter utrolig stor pris på det.
    Ønsker deg ei fortsatt herlig uke :)

    SvarSlett
  4. Fy,vilka hemska bilder du visar,Eline!!!,,,Ha,hahaha!!!
    Spindlar är det värsta jag vet ,jag ryser av fasa...
    Men visst,det är vackert med väven och daggdroppar glittandes som diamanter...
    Och du är skicklig till att fånga det med din kamera!!!
    Ha en fortsatt fin och välsignad vecka!!!
    KRAAAM!!!

    SvarSlett
  5. Jeg HATER edderkopper og blir helt tussete ;)

    Men nettet er bare så fasinerende. Helt utrolig å se når de spinner og for et vakkert kunstverk det blir. Helt nydelig med morgendugg i..

    PS! Fikk akkurat melding om at stoffet sendes i morgen - så til uken har jeg det. Har også en bitteliten overraskelse som takk.. Kommer sammen med putene når de er klare. Tenkte meg på Interiørmessen i morgen eller fredag. Litt ny inspirasjon kanskje :)

    Ha en super dag!

    Klem fra Tove

    SvarSlett