27 august 2012

Gull og glitter.

 Phu, da er en travel helg over. Det er rart med det men helgene bare fyker av gårde i turbo tempo. Lørdag var vi invitert i 85 års lag til et venne par. Han blir 45 og hun ble 40 år. En kjempe morsom fest men masse morsomme mennesker. De fleste kjente ikke hverandre fra før. Noen å tredve ukjente sjeler, herlig. Siden vi da var ved Asker, dro vi videre til rikshospitalet for å besøke en venninne som ble operert på fredag. Så var det hjemover til barna. Vips så var søndagen over.

 I dag er vaske hjelpen her og det er så deilig. Ikke for det jeg skurte masse i uken som var, blant annet tregulvet som ble skurt i knestående. Men så ble det skinnende rent da. ;)
Vi får også snekkere som skal bygge uteboden vår. Grunnmuren ble satt opp da vi la beleggningsstein, men med mange jern i ilde så kom vi aldri så langt at vi fikk bygd den.
Det skal bli godt å få den ferdig. Innlegg om den kommer etterhvert.
Bildet er mitt konfirmasjons bilde og har hengt på veggen hos min mormor. Snakk om puddelrock sveis, he he.

 Nydelig ramme på bildet. Jeg er veldig glad for alle tingene som jeg fikk da min mormor døde. De blir jo da spesielle.

 Lysestakene ble kjøpt hos Herregård design i fjor, lysene er gull fra Lene Bjerre. Gullboksen har jeg bestilt fra H&M. Knall stilig.

Nå skal jeg kose meg med å surfe blogger.
Ha en flott dag.

Klem fra Eline.

7 kommentarer:

  1. Vilken söt konfirmatonstjej,som en ängel med lockigt hår!!!
    Ja,helgerna går så fort,,,man hinner knappt sätta sig,ha,haha!!!
    Jag har jobbat hela helgen,så jag tar det lugnt i dag...
    Så fint du har det hemma,Eline!!!
    Jag förstår att det är värdefullt med det som du fått av din mormor...
    Önskar dig en riktigt fin och skön vecka!!!
    KRAAAM!!!

    SvarSlett
  2. GOD MORGEN SØTE DEG:))
    Å SÅ MYE DU HAR RUKKET I HELGEN!
    Å SÅ GØY MED SNIKKER PÅ BESØK :)
    GLEDER MEG TIL Å FÅ SE:)
    LYSENE DINE ER RÅ TØFFE!
    ØNSKER DEG EN FI DAG MIN VENN:)
    KLEM FRA ELI:)

    SvarSlett
  3. Så bra at det ordner seg med snekker for uteboden! Jeg prøver fremdeles å ta det litt ro for at formen skal bedre seg. Er litt vanskelig for det er så mye jeg har lyst til å gjøre. I går fikk jeg i hvert fall hengt opp noen bilder som har ligget på soverommet i månedsvis (år?). Ble ikke fornøyd, men det var bedre enn ingenting. Ellers holder jeg på med noen klær til et nytt grandtantebarn, og storebroren må jo også få noe. Det er koselig å sy noe til dem. Planlegger en liten shoppingtur på Stoff og stil straks. Ha en fin uke!

    SvarSlett
  4. Hei høpp!

    Ja her hadde du rukket mye:)
    Vi har hatt en stille og rolig
    influensa helg:)Er på bedringens vei nå:)

    Arvegods har et spe sted i hjertet,flotte saker:)

    Nyt ny uke!

    Klem Linda:)

    SvarSlett
  5. Hehe...lenge siden jeg har sett det bildet av deg...morsomt:-) Bring back memories. Kom plutselig på den gangen jeg skulle treffe deg på handelslaget, hadde vel ikke sett deg på en stund, men jeg står iallefall å kikker etter ei brunette.....du stod der hele veien, bare det at du var plutselig blond ;-) tror du hadde vært i syden eller noe, og at sola hadde bleket håret ditt......hihi...JA, du var litt puddelrocker:-D

    SvarSlett
  6. Må først få si at jeg blir så glad hver gang jeg er inne på bloggen
    min å ser at du har lagt igjen en kommentar hos meg.
    Det er alltid kjempekoselig. Tusen takk skal du ha.
    Gull og glitter passer godt hos deg. Høres veldig godt ut med vaskehjelp.
    Men du gjør jo en masse i løpet av uka likevel du. Det er heilt sikkert.
    Koselig med selskap og vennetreff i helga. Men da går jo helga ekstra fort.
    Håper du ikke har slitt deg alt for mye ut så du må "svi" for det nå.
    Ønsker deg ei herlig uke full av gode opplevelser :)

    SvarSlett
  7. Acabo de conocer tu blog...inspirador!
    Te invito a que conozcas el mio:
    aguamarinaestudio.blogspot.com

    Te sigo!

    Un abrazo desde España.
    Mireia

    SvarSlett