22 august 2012

Glamour girl!

Glamour.

Det høres ut som den uendelig lange tv serien med Ridge og resten av gjengen. Men jeg tenker ikke på dem, jeg tenker på meg og min stil. Jeg har dandert og styrt på i dag. Det var da jeg kom til konklusjonen om at jeg er en “Glamour Girl”.

IMG_1713

 Silke, fløyel, fjær, blankt og matt, krystall, glass og gylden farger. Gull og glitter med en dose svart som toppen av kransekaken. Det er meg, helt klart. Jeg liker det som er glamorøst. Ikke at det trenger å koste en formue, for det er ikke poenget for meg. Det er det at det gir meg den litt lukseriøse følelsen.

 

IMG_1714

 Som denne lampen som jeg endelig fikk brukt til noe i dag. Jeg kom over den på en gjennvinnings butikk og den kostet hele 40kr. Vakker ned krystaller og gull. Jeg tror den ble liggende i ca to år i kjelleren men i dag visste jeg nøyaktig hvor det var meningen at den skulle være.

(Har du det slik at noen ganger tar det tid før tingene kommer til sin rett?)

 

IMG_1715

 Hele lampen la jeg i sterkt zalo vann og hver prisme ble skrubbet ren for smuss og fett. Utrolig hvor møkkete slike ting som kommer fra brukt butikker kan være. Men etter mye skuring ble den god som ny. Den passer nå helt perfekt til barskapet…..

Nei, ingen bilder av det i dag men kanskje i morgen. ;)

 

IMG_1716

Må jo ha noen overaskelser på lur. Eller hva? Sliter fremdeles litt med formen men det er jo ikke noe rart! Jeg som bare skulle hvile i dag har vasket og skurt, ikke bare lampe men hus! Det er dårlig plan når det er hvile man bør gjøre. Men det ble veldig fint her da, hi hi. Derav mange nye fine bilder på lager som betyr flere innlegg. Mulig også da mange nye prosjekter på tenke stadiet, som desverre heller ikke gir meg hvile men en oppdatert blogg. Det igjen gir meg jo energi så kanskje sum og sumarum så blir det bra? Jeg håper det.

 

IMG_1717

Hva synes dere om skriften her hos meg? Er den slitsom å lese? Jeg synes det ser fint ut men er litt tungvindt å lese. Kan det være fordi jeg ikke bruker løkkeskrift lenger? Si gjerne hva du tenker om skriften.

 

Da ønsker jeg dere alle en flott kveld.

Klem fra Eline.

6 kommentarer:

  1. Skriften er klar og tydelig. Til og med på iPad i kveldsbelysning!

    SvarSlett
  2. Aaah, jeg har lik lampe! Faktisk to :-) Fikk dem av mamma etter litt masing for et par år siden. Er sengelamper på soverommet vårt -glam må en ha, helt enig :-) Håper formen blir bedre snart! Klem Lise
    Forresten lett å lese skrifta.

    SvarSlett
  3. Skriften likte jeg, overiktlig og fin å lese:)
    Ser du har jobbet og jammen ble lampen din fin.
    Har kommet til konklusjonen at du er Glam girlog det er vel egentlig jeg også når det kommer til interiør. Har friket ut litt etter hvert og fått litt innputt her og der av industri.. og denne stilen går faktisk fint å kombinere med litt Glam... det synest iallefall jeg D:)
    Håper at formen din er bedre. Ikke noe særlig å ta ut kroppen med vasking og den slags... Det får iallefall jeg erfare når jeg har gjort noe sånn jobbing. Vaske hus er noe av det værste.. da slår kroppen seg helt vrang med smerter og alt det innebærer.
    Klem sissel

    SvarSlett
  4. Hei høpp!

    Liker skriften jeg,lett å lese:)

    Disse prismene er super fine,gøy når en finner den rette plassen:)
    Tusen takk for alle fine ord inne hos meg..

    Tannlege besøket var vondt,men gikk bra:)Er en mnd til neste gang får
    stålsette meg hi hi!!

    Nyt dagen og snart helg!!

    God bedring til deg:)

    Klem Linda:)

    SvarSlett
  5. Ja,jag är nog också en "Glamor-girl" Eline,,för jag gillar precis som du, glitter och glamor...
    Ofattbart att du kom över den "dyrgipen" för bara 40 kronor!!!

    Jag tycker också att det är lätt och tydligt att läsa,,,en fin design du har gjort och ett jättefint profilfoto på dig,vackra Eline!!!

    NU FÅR DU SE TILL ATT VILA - STRÄNGA ORDER, HÄRIFRÅN SVERIGE!!! HA,haha!!!
    Var rädd om dig och ha en fin och välsignad Torsdag!!!
    KRAAAM!!!

    SvarSlett
  6. Når jeg leser bloggen din på mobilen min, så er skriften helt perfekt......mye større enn før:-D ha en fin dag videre

    SvarSlett