07 august 2012

Barskapet har vandret!

 Husker du barskapet som fikk seg en real makeover i 2009? Ikke? Da kan du lese innlegget om Barskapet HER. Nå har jeg lenge gått med planer og å gi skapet en liten makeover på nytt. Mange tanker og ideer har jeg i fantasien bredt utover skapet. Mange av ideene har blitt forkastet, men en ble sittende igjen.
Men aller først så trengte jeg et sted å stå. Ute er jo uaktuelt med det været vi har om dagen, og i hvertfall i natt hvor ordet "styrtregn" har fått en helt ny betydning....
Så da var det bare å gå løs på garagen. Rydding altså. Garagen er og blir et rote/lagrings plass rom. Sukk.

 Jeg satte i gang med rydding og sortering og Høvdingen skiftet bremser og diverse på bilen. Etter noen timer hadde jeg fått ordnet meg et flott hjørne i garagen, samt funnet alt det forsvunnet verktøy til Høvdingen. Det er jo ikke rart at han hele tiden stjeler fra min verktøykasse..... ( Verktøykassen min og stjeling av verktøy er egentlig et lite innlegg i seg selv ;) Nok om det, Høvdingens verktøykasse har nå blitt fylt opp, kasser, poser og allemulige rariteter har fått en egen plass og et hjørne er ryddet stort nok til mine prosjekter. Så i går "vandret" barskapet ut i garagen sånn helt av seg selv.. (Høvdingen som bar det ut. ;)

Diverse remedier har blitt innkjøpt til forvandlingen og jeg satte i gang. Dette er jo et prosjekt som tar litt tid med tanke på tørketid og slikt så.... Da tenker jeg at jeg setter i gang med et prosjekt til.... Hvis regnværet holder seg unna en time eller to til ;) Det andre prosjektet jeg skal prøve meg på har jeg aldri gjort før så det skal bli spennende.

Tuddeluu alle sammen, og ha en flott dag ;)
Klem fra Eline ;)

4 kommentarer:

  1. Nå venter vi spenning! Hjemme til helgen? Vil dere ha besøk?

    SvarSlett
  2. Hyggelig at du er så aktiv på bloggen igjen! :-))

    SvarSlett
  3. Kära Eline!!!
    Det här med garage,känner jag mycket väl igen,ha,haha!!!
    Man törs ju knappt gå in där...
    Fint att du ordnade en egen hörna att jobba i,,,hoppas att du får behålla den,hi,hihi!!!
    Jag tycker att det är ett väldigt vackert och fint skåp,som är på bilderna!!!
    Ha det gott och bra på alla sätt!!! (Jag har fortfarande två veckor av semestern kvar --- skööönt!)
    KRAAAM!!!

    SvarSlett
  4. Godt å ha et sted å stå under tak når en maler ja. Slik som sommeren har vært til nå. Kan jo bare håpe det blir noe av de flotte dagen som er meldt nå fremover. Kos deg :)

    SvarSlett