08 juli 2012

Summertime.

Da har det vært lenge stille her hos meg. Hektiske dager fram mot skoleslutt for barna samt reiser. Da skolen var ferdig dro vi på årets sommerleir. Med aktiviteter som dyrepark, villmarks dag, badeland, lazertag, helikopter turer og skumparty,og mue mye mer, storkoste vi oss selv om min form dalte ned til et ikke så hyggelig nivå til slutt....
Høvdingen og Høvdingfugl foreldrene var snille å hentet meg hjem et par dager før leiren sluttet. Tusen takk dere :)

Et par dager fikk vi hjemme før vi atter la ut på tur til Vilnius sammen med barna.
Sol og varme og fantastiske bygninger fikk vi sett. Vi har koset oss sammen, spist, sovet, gått og hatt ferie rett og slett, deilig.
Lampen på bildet hang i taket på hotellrommet. Jeg likte den " melkehvite" fargen på glasset :) Det kommer nok flere ferie bilder her etterhvert. Men nå fikk jeg da lagt ut et lite livstegn :)

Ha en fin dag :)

5 kommentarer:

  1. Härligt med livstecken från dig,Eline!!!
    Det verkar som att du haft mycket att "stå i",...Skönt att allt är väl med dig och familjen!!!
    Jag får önska dig och de dina en fortsatt fin,skön och välsignad sommar!!!
    KRAAAM!!!
    (PS:Jättesnygg lampa,,,den skulle man haft!!!)

    SvarSlett
  2. Hei :-)

    Koselig med livstegn ifra deg :-) Kos deg videre :-)

    Stor klem ifra meg :-)

    SvarSlett
  3. Høres ut som en koselig, men utmattende, sommerferie så langt. Kos dere videre. Vi kommer en tur når vi er ferdig med ferie, og har kommet litt ovenpå igjen. :-)

    SvarSlett
  4. Så koselig å høre fra deg igjen.
    Forstår at alle dager ikke er like ja.
    Men godt at dere har hatt etpar flotte ferieturer.
    Vi reiser på en kort motorsykkeltur i morgen.
    Skal ha to netter på hotell i Tønsberg.
    Bare slappe av og kose oss min kjære og jeg.
    Ønsker deg en herlig sommer :)

    SvarSlett
  5. Hey, der var du igjen. Godt du fikk noen kjekke dager på leir da:)

    SvarSlett