18 juli 2012

Peace :)

Det er ferie og samme om det regner eller solen skinner så er det deilig med ferie. Men om batteriene lades, vet jeg nå ikke. Jammen er det slitsomt også.


Hos oss har den ene turen etter den andre kommet som perler på en snor. Det er slitsomt men også kjempe koselig. Noen små kles innkjøp har blitt foretatt og bitte litt interiør. Dette peace smykket fra "Joy" eller sense of Joy , hvis jeg har skjønt navnet riktig, ble endelig mitt :)

Jeg så det på bloggen hos Martilie og falt for det, nå har jeg fått mitt eget. Hurra :) Vi svinset innom en interiørbutikk på Os og der var det :D Stor lykke, og det har prydet antrekket mitt i byen i dag.

Litt klønete å blogge fra mobilen men jeg øver meg på å bli bedre så her er en liten oppdatering. Jeg besøker deres blogger så snart jeg får en mulighet, gleder meg :)

En nydelig kveld ønskes dere. Klem fra Eline :)

3 kommentarer:

  1. Enig - ferie er slitsomt, men veldig bra! Får ta det litt roligere nå, så blir vi bedre igjen. :-)

    Klem

    SvarSlett
  2. Tøft smykke:) Godt med ferie kan jeg tenke meg.....huff kunne trengt en skikkelig ferie jeg og....men neida....jobb, jobb, jobb:)Stoor klem

    SvarSlett
  3. De er så fine altså! Har siklet på dem selv :-) Sence of Joy har såååå mye lekkert -en favoritt her!
    Nyt sommeren!
    Klem
    Lise

    SvarSlett