27 juli 2012

Lykter.

 For et par dager siden, etter jeg hadde lagt et innlegg på bloggen min, var jeg å besøkte andre blogger på leselisten min. En av dem var Siv`s hus som hadde et innlegg om at Kid hadde 50% på alle kurver og lykter. Siden jeg har vært innom Kid og har falt for en slik svart stor lykt var det bare å ha turen innom. Så jeg kom hjem med to stykker for prisen av en. Et flott tips funnet på en blogg, moro ;)

 I går ble det virkelig en ordentlig hage dag for meg. Jeg gikk ut etter at dagens innlegg var lagt ut og kom nesten ikke inn igjen før klokken halv elleve på kvelden. Villgresset på plenen ble temmet, kantene ble trimmet som håret på en rekrutt, jeg var holdehjelp for snekkeren. Jippi veranda rekkverket går fremover ;) Litt luking, vanning og annet ble gjort og krigføring mot den slimete sneglebataljonen ble også gjennomført. Vi fikk til og med terrasse varmeren til å samarbeide og den ble tent for første gang på to år.

 Klokken halv elleve på kvelden tuslet vi omsider inn i huset igjen. Jeg hadde jo selvfølgelig noen late timer på verandaen innimellom alt det andre. En utrolig deilig sommerdag som jeg greide å nyte fullt ut.

Nå skal vi snart fyke avgårde til stranden og tyne mest mulig ut av denne dagens solstråler, før regnværet melder sin ankomst i morgen.
Jeg ønsker dere alle en strålende dag ;)

Klem fra Eline ;)

4 kommentarer:

  1. Ja når en får slike gode tilbud må en jo bare slå til.
    Høres herlig ut med en skikkelig hagedag der en får unna en masse arbeid. Dagen vår i går ble tilbrakt i bilen. Vi kjørte over 100 mil i går. Men det var godt å komme hjem etter en flott ferie i Danmark. I dag har det stort sett blitt opprydding og data.
    Håper dere hadde en flott dag på stranden.
    Ha en god kveld :)

    SvarSlett
  2. Lekker lykt :)
    Nå kommer vist sommeren tilbske hit også, men typisk nok så gjør den det akkurat i det huset på nytt fylles med feriegjester, og vi ikke får gjort noe ute likevel ... Ser vist ikke ut som at det er meningen vi skal få klattet malingen på husveggen i år heller... :(

    SvarSlett
  3. Så lekker den lykta ble med lys i!

    Ha en fin fredagskveld

    Sommerklemmer fra Lottemora

    SvarSlett
  4. Fine lykter :-). Kan tenke meg hagen ble fin :-). Ja jeg skal vise frem croco veske snart. Ha en fab lørdag. Klem

    SvarSlett