28 juli 2012

Kosta Boda Skull.

Heisann.

Svinger bare fort en liten tur innom her på bloggen. Vi har vært på langtur i dag for å hente hjem hagemøblene vi har kjøpt. Skikkelig gusjent vær og kø, kø og litt mer kø. E18 igjennom Telemark midt i ferietrafikken da er det ofte kø. Denne veistrekningen hadde nok trengt er aldri så liten oppgradering.
Nå er vi hjemme igjen, møblene er på plass så et innlegg om det kommer senere.

Nå er det filmkveld på oss, men jeg tror det blir en tidlig kveld på meg. Åpningen av OL så vi på i går helt til i to tiden i natt. Utrolig moro å få det med seg. En fantastisk åpning :)
Men jeg har vært ganske så trøtt i dag.

Ønsker dere alle en fin kveld :)
Klem fra Eline.

5 kommentarer:

  1. Så ikke den åpningen jeg, men har forstått at jeg vist burde det :) Virkelig dagens store snakkis...

    Ha en strålende kveld fugledamen <3

    *klemmer*

    SvarSlett
  2. Så ikke hele åpningen nei. Det ble for lenge for meg.
    Var i seng før midnatt.
    Det er jo et stykke å kjørefrem og tilbake til Kristiansand på en dag.
    Og en utrolig kjedelig strekning. Syns jeg da. Og i kø blir det enda værre.
    Håper dere blir fornøyde med møblene.
    I morgen blir det en liten motorsykkeltur her, i finvær håper jeg.
    Ønsker deg en god søndag :)

    SvarSlett
  3. Ha en fin kveld :-) JEg titter innom igjen :-)

    SvarSlett
  4. Kjipt med kø. Håper du viser møblene på bloggen. Råstilig Costa Boda Scull.

    SvarSlett
  5. Den er bare RÅ!!! Ønsker meg veldig. Hvis de enda er å få tak i skal den bli min strax jeg finner :)

    Kjempestilig effekt med brettet..

    Klem fra Tove

    SvarSlett