25 juli 2012

En liten titt på lilledo.

 Jeg er veldig førnøyd med vårt gullbelagte eføy belagte lilledo. Men noen små forandringer er det allikevel moro å gjøre. Tavlen har fått selskap av litt kunst. Denne kunsten var det eldste fugledatter som laget for en del år siden. Men jeg syntes den fortjente å komme frem i lyset igjen. ;)

 Rammen er gammel og ble funnet på en bruktbutikk en eller annen gang. Passet så fint til bildet.

 Det er laget av maling og glassperler noe som gir en litt spesiell effekt.

 Lilledo har også fått en ny såpe dispenser. Denne er i svart "krokodilleskinn". Ganske så tøff.

 Den svarte dorullholderen fra Lene Bjerre ble knust og jeg har lett lenge etter en ny som skulle være svart. Jeg gav opp og da jeg kom over denne på Bohus, ble den med hjem.

Puh, i dag er jeg ganske stiv og støl etter en treningstur i går. Jeg må bare se å komme meg igang igjen med treningen. Litt tregstartet etter ferien, men det må til. Selv om jeg faktisk blir dårlig av å trene så blir jeg sakte bedre i det lange løp. Det trengs i hvertfall siden energien min er ganske lav om dagen, men det kan nok skyldes diverse ferieturer ;)
No pain no gain, eller hva?

Ønsker dere alle en flott dag ;)
Klem fra Eline.

7 kommentarer:

  1. Fine lilledoen din! Nå har forresten jeg pgså fått meg en lilledo! Veldig praktisk :)

    Uff, trening ja - det er vel på tide snart å komme igang for min del også..... Men, ikke i dag! ;)

    *klemmer*

    SvarSlett
  2. Syns du er mer enn god jeg som trener selv med lite energi......det er nemlig ingen lett oppgave vet jeg;-) Den lilledoen deres er og blir lekker.
    Ha en strålende flott kveld:-)

    SvarSlett
  3. Så fin lilledo. Kunst laget av barna er uvurderlig, og så koselig. Kjedelig m lav energi. Jeg har så stor tro på trening. Jeg tror det er vidundermedisin mot alle plager. God treningsøkt.

    SvarSlett
  4. Glemte å skrive at jeg liker såpedispenseren din. Jeg er også glad i svart croco. Har både veske, aviskurv, puff mm i det. Stiiilig.

    SvarSlett
  5. Lekkert også på lilledoen :) Du kan kunsten..

    Finfine spisebrikker og kjempeflott at du fant peacesmykket - jeg bruker mitt også ofte :)

    Flink du er som startet treningen - her er det vin og styrtregn... ;)

    Nyt dagene!

    Klemmer fra Tove

    SvarSlett
  6. Lekkert også på lilledoen :) Du kan kunsten..

    Finfine spisebrikker og kjempeflott at du fant peacesmykket - jeg bruker mitt også ofte :)

    Flink du er som startet treningen - her er det vin og styrtregn... ;)

    Nyt dagene!

    Klem fra Tove

    SvarSlett
  7. Så glam og kult du har det på doen, skikkelig tøft!! Lykke til med trening, det går seg nok til:) Klem Camilla

    SvarSlett