22 juli 2012

Dekkebrikker.

 Da vi var på Os måtte jeg bare innom to av interiørbutikkene der. De har jo bare så mye fint. På den ene var det mye 70% avslag. Der fant jeg disse flotte dekkebrikkene. Åtte stykker ble med hjem.

Den blå stolen som stadig sniker seg med på kjøkkenbildene mine, er litt spesiell. Siden jeg ofte er ganske dårlig på grunn av sykdommen min, er denne veldig kjekk å ha. Den er ganske høy slik at jeg kan sitte ordentlig når jeg lager mat. Da sparer jeg jo litt på energien og så blir det middag til familien min. Et felles måltid som middag er viktig for oss ;) Flott med hjelpemiddler som gjør hverdagen lettere.

 Planen er egentlig at jeg skal bruke glass dekke asjettene mellom brikkene og middags asjettene, men jeg dekket på uten for å se hvordan det ble. Jeg ble førnøyd ;)

 Dekkebrikken er av sorte perler og er faktisk ganske tunge. Ikke dårlig å finne slike til ca en femtilapp. Ordinær pris var 169kr.

 Fra Villa Collektion.

Nærbilde av de vakre perlene.

Ønsker dere alle en fin dag på denne spesielle dagen for Norge.

6 kommentarer:

  1. Fine! Jeg har sydd tre tøyservietter i mørk grått i dag. Ni igjen... Til en venninne.

    Vi ligger ennå i sofaen etter frokost. Kle på oss å få litt lunsj snart, kanskje? :-)

    SvarSlett
  2. Svar
    1. Tusen takk. ;) Takk for kommentarer hos meg. Jeg har gått inn på profilen din men du har ikke egen blogg skjønner jeg?
      Da skriver jeg bare et svar på din kommentar her ;)
      Hilsen Eline.

      Slett
  3. Ny blogg, la meg som følger....ses hos meg?

    SvarSlett
  4. Flotte brikker. ha ein fin søndagskveld.

    SvarSlett
  5. Så fine de er. Det syntes veldig godt på nærbilder. Liker også godt tapeten din. Kjekt med hjelpemidler ja :-). Ha en deilig dag :-).

    SvarSlett