15 juli 2012

Bursdags drømme lampe.

Jeg ble spurt mange ganger om hva jeg ønsket meg til bursdagen, som forøvrig var i mai. Det er jo ikke alltid like lett å hvite hva man skal ønske seg da. men en "slank" lampe til hjørnet ved TV, ja det hadde vært noe. Men så er det jo slik at det da gjerne må en skikkelig leteaksjon til for å kunne finne drømmelampen ;)
Omsider så jeg drømmelampen idé vi kjørte forbi Lises Møbler i Sandefjord. Tenkte ikke så mye over hva jeg hadde sett før jeg kom hjem. Så ble det tenking, diskutering med både Fuglemormor og Høvding og så en tur for å ta lampen i nærmere øyesyn. Bursdagsgaven og drømmelampen var ek faktum "Hurra" Tusen takk til Fuglemorfar og Fuglemormor for den nydelige lampen som passet helt perfekt ;)

En liten letingsrunde til ble det i leting på en liten sort dimmer. Vi gav opp det og "stjal" en fra en lampe som vi hadde fra før. Må virkelig lysdimmer være store klumper??
 Flinke Høvdingen hang opp herligheten for meg, med de sedvanlige "stønnene" om kompliserte lampeoppheng, hi hi.

Dette er en lampe laget av skjell og gir et nydelig lys. Det hjelper jo også med dimmeren ;)

Ha en flott dag da dere ;) Vi fyker snart av gårde til noen venner for å grille litt. Jammen er det hektisk å ha ferie men utrolig deilig også ;) Tuuuddeluu ;)

5 kommentarer:

  1. Hei. Hyggelig å høre fra deg. For en utrolig stilig herlighet av en lampe du har fått. Har sett mange skjellamper, men ingen som denne. En drøm det der. Det har vært stille en stund fra meg nå ja pga at jeg omtrent ikke har hatt fritid. Klem

    SvarSlett
  2. Det var en utrolig flott lampe.
    Så fint at du fant en som passet så godt i hjørnet ditt.
    Veldig greit å ha litt hjelp når en skal henge opp slike ting
    Jeg hadde hengt opp en lampe på kjøkkenet som kostet meg 1500,- fordi jeg ikke hadde fått gjort det skikkelig. Den slo ut på jordfeil, og jeg hadde en elektriker her som såg over omtrent hele huset før de fant ut at det var det.
    Så det kan være dyrt å gjøre det selv. Jaja, Har nå lært litt nå da.
    Ønsker deg en fortsatt herlig ferie :)

    SvarSlett
  3. Noen ganger er det best å ta seg god tid til presanger, da dukker det opp noe supert! Gleder meg til å se lampen. Broren din har begynt å jobbe i dag, men når vi kommer i gang med vanlige uker så får vi komme nedover til dere. Er så lenge siden sist. Ellers kan vi jo dere komme hit - det er vel noen unger som har gavekort de trenger å få brukt?

    Hils alle fra oss - maaaaange klemmer til dere! :-)

    SvarSlett
  4. Åååå så lekker lampe! Den likte jeg virkelig godt :)

    Er så fint hos deg..

    Hektiske ferietider ja.. Jeg har to dager igjen til ferie og gleder meg stort til late dager :)

    Sommerklem fra Tove

    SvarSlett