26 juli 2012

Bøllefrø på bloggerens fotoshoot!

 I går kveld da jeg skulle ta bilder av sølvpokalene som nå har fått svarte buskbommer i, ble det noen forstyrende elementer på bildene. "Smiler"
Innlegget fra tidligere om disse pokalene og "med eller uten" kommer du til om du klikker HER:
Jeg prøvde iherdig å få tatt bilder av pokalene som står oppå skapene da bøllefrøet stakk kjepper i hjulene for meg. Hendene stakk opp uansett hvor mye jeg prøvde å ikke få dem med på bildet.

 Bøllefrøet (eldstefugledatter) i egen person. Jammen så gjemte hun seg bak hendene når kameraet ble rettet imot henne. Makan ;)

 Så jeg fortet meg, løftet kameraet for å prøve å ta bilder uten hender........ Ler, ingen sukseess denne gangen heller nei. Frøkna var bare rett og slett i bøllehumør.

 Omsider... Med mye latter og tull ble det et sånn noenlunde bilde. Altså, pokalene som har stått uten noe i lenge, har nå fått en svartsprayet buskbom på toppen. Forandring fryder ;)

Det var egentlig ikke dette innlegget som jeg skulle legge ut i dag. Men da jeg lastet inn bildene måtte jeg bare le av disse. Dermed ble det dette som kom ut i dag ;)
En god latter forlenger livet, og herlige barn likeså ;)

Ønsker dere alle en nydelig dag. Her skinner solen så jeg skal ut i hagen og frese rundt med gressklipperen. ;)

3 kommentarer:

  1. Lekkert!

    Og koselig med lekne barn :) Det er LYKKE det :) Hverdagslykke - den viktigste sorten..

    Kos deg :)

    Klemmer

    SvarSlett
  2. Hils bøllefrøkna! Og de andre også. Kommer dere en tur en dag? Eller skal jeg prøve å få med broren din en tur til Vestfold? Snakkes!

    I dag skal vi ut å spise middag og gå på kino med noen venner.

    Klem!

    SvarSlett
  3. Herlige bilder.
    Både de av "barn" og det ene du klarte å få til av "bare" pokalen. Greit med litt forandring av og til.
    Håper du får en herlig helg :)

    SvarSlett