16 mai 2012

Så gjør vi så når......

 Ja så gjør vi så når vi konfirmasjon skal ha. Det har vært mye snakk om interiør bloggernes "perfekte" Hjem. Selv lever jeg ikke i illusjonen om at mitt hjem er perfekt, nei på ingen måte. Ta gangen foreksempel. Den bærer preg av å ikke ha blitt pusset opp, og å ligge litt i ingen manns land. Dette er en døråpning til kjøkkenet som ble tettet igjen da vi bygget nytt kjøkken. Så i to år har jeg levd med denne sponplaten i mellom panelet. Jeg ble etterhvert lei av hele greia så rett før lillefugledatters konfirmasjon, satte jeg i gang med å grunne platen.

En rask tur til Fargerike på Torstrand til de flinke damene der. Der fikk jeg kjøpe denne lekre tapeten som egentlig koster 1000kr pr rull, til 500kr. Det var kun tatt litt av rullen og damen i butikken hadde stor forståelse for stresset med å få noe opp på veggen, til konfirmasjonen. Ære være for damer som skjønner det med konfirmasjoner ;) Denne damen hadde hatt konfirmasjon til sine barn for ikke så lenge siden.

 Nydelig mønster i tapeten og selve mønsteret ser ut som sølvperler. Lekkert.

 Benken skal egentlig stå på trappen men passer så godt i gangen. Både jentene og jeg legger fra oss veskene våre her, når vi kommer inn. En praktisk løsning.

.
Nye puter fra Kid, som egentlig skulle bo på soverommet endte ned hit og der ble de visst boende ;)
Dette ble en rask og fin makeover som jeg ble fornøyd med. En gang skal hele gangen pusses opp men det får komme med tiden.

Jeg vil gjerne takke dere alle som skrev så nydelige kommentarer til meg på innlegget og min mormor. Så hjertevarme og vakre kommentarer at jeg ble helt rørt. Tusen Takk ;)

Varm klem fra Eline ;)

2 kommentarer:

  1. Mesterlig utført! RÅ-lekkert!
    Elsker stilen din :)

    God nasjonaldag og fiiiin feiring til deg og dine..

    Klemmer fra Tove

    SvarSlett
  2. Du är ju finurlig du,Eline!!!
    Det blev ju sååå fint!!!
    Ha en kjempefin 17 maj,med massor av kos!!!
    STOOOR KLEEEM!!!

    SvarSlett