18 mai 2012

18 mai 2012

 Jeg har jo helt glemt å legge ut den nydelige buketten som jeg fikk av Høvdingen til bursdagen min. Stor og vakker med liljer, roser og noen hvite blomster som jeg ikke vet hva heter. Desverre måtte vi ta buketten tilbake til butikken for rosene bare tørket inn. Her har vi fått nye roser som var både større og kraftigere.

 I dag den 18 mai er det en spesiell dag her i redet. Midtifuglesønn fyller 12 år i dag. Han er min yngste og det er helt utrolig at at det har gått så mange år siden han kom til verden.
17 mai for 12 år siden gikk jeg i 17 mai tog sammen med døtrene mine og klokken tolv på natten lå jeg å sov hjemme i min egen seng. En og en halv time senere var jeg på Telemark sentralsykehus, med en nyfødt gutt på hele 5080g i armene. Jammen hadde han det travelt når han først ville ut, med tanke på at jeg var 13 dager på overtid. En telemarking var født, selv om vi bodde og bor i Vestfold.

 Ja tiden går jammen fort og om et år er han tenåring og det blir nok liv laga her hjemme med tenåring nr 4 i huset ;) Godt at jeg har et år å forbrede meg på til det.

 Her er bilde av bursdagsbarnet som ble tatt på sommerleiren for barn og unge med Ehlers-Danlos syndrom i fjor. Vi gleder oss veldig til årets sommerleir, både til å møte alle de andre som lever med samme diagnose som oss og å få oppleve mye gøy ;) Her er han på Gokart bane og nikoser seg.
Hipp hipp hurra for 12 åringen vår ;)

Ønsker dere alle en flott dag ;)

12 kommentarer:

  1. Gratulerer med dagen!

    Nydelige blomster du fikk av Høvdingen!!! Du er heldig med han, og ikke bare pga blomstene!

    SvarSlett
  2. Ja, tiden flyr gitt. Jeg husker veldig godt mitt første møte med midtifuglesønnen..hehe
    GRATULERER SÅ MYE MED DAGEN.

    Staselig bukett til ei staselig frue....veldig fin var den ;-)
    God helg til dere

    SvarSlett
  3. Det var virkelig en nydelig bukett. Alltid koselig å få blomster fra sin kjære.
    Gratulerer med dagen til sønnen(eller gårsdagen var det vel. Men i går gikk det i ett her så jeg rakk ikke innom dataen annet enn for å finne ei oppskrift.
    Hadde en koselig feiring sammen med noen venner i går. Har ikke dagen min riktig enda, men for å få plass til selskapet her hjemme delte jeg det opp litt. Venter et selskap til om ei uke. SÅ jeg har enda noe å glede meg til.
    Ha ei herlig helg :)

    SvarSlett
  4. For en vakker bukett! Kos å få blomster :)

    Og gratulerer ,med en fiiin 12-åring :) Min eldste datter blir 12 i sommer og vi merker tenårene i anmarsj..

    Lekkert dekket til 17. mai! Godt å høre at dere hadde kos feiring!

    Klemmer fra Tove

    SvarSlett
  5. Hei :-)

    Flott bukett du har fått :-) og gratulere med 12 åringen :-) Håper dagen ble bra :-)

    Ønsker deg en flott ny uke :-)

    Mange klemmer ifra meg :-)

    SvarSlett
  6. Det var en fin bukett som du fått Eline och den var du väl värd!!!
    Åren går fort,man märker det på barnen,som växer upp i en rasande fart!!!
    Du får gratulera honom så mycket!!!
    Ha en fin Onsdag,,,själv måste jag sitta i skolan några timmar...
    KRAAAM!!!

    SvarSlett
  7. Hei på deg.
    Det var en flott bukett!!
    Ønsker deg en riktig fin kveld, og en glad ny dag ;)
    Smil og klem fra Monica

    SvarSlett
  8. Gratulere på overstått :) Ein kjempefin bukett. Blomster er alltid kjekt! :)

    Ønsker deg ei god natt :) Godklem

    SvarSlett
  9. Oj oj, det var en stor pjokk å føde!! Tiden går fort ja, nesten litt skremmende av og til. Nydelig bukett! KOs deg med resten av kvelden.

    SvarSlett
  10. Takk for hjelpen.

    SvarSlett
  11. Kära Eline!!!
    Nu är det ett tag sedan du skrev på Bloggen.
    Jag saknar dina inlägg.
    Hoppas bara att du mår bra och att allt är väl???
    Vi drabbas väl alla av "Bloggtorka" ibland...
    Tänker på dig...
    KRAAAM!!!

    SvarSlett