20 april 2012

Skrin fra TM Design.

 Jeg bestilte dette flotte skrinet fra TM Design. En liten uke senere kunne jeg hente det på posten. Det tok noen dager før jeg fikk hente lapp fra posten men koselige Veronica sjekket det opp for meg og fant ut at pakken allerede lå å ventet på meg. Skrinet er stort og nydelig. Jeg er ikke den flinkeste til å handle på nettet men da jeg så denne falt jeg helt ;) Bloggen til damen bak TM Design heter Tomines hjem. Klikker du på navnet kommer du dit.

 Jeg har lekt meg litt med å ta bilder i mørket. Prøver enda å bli kjent men det nye kameraet, som er et lite kompakt kamera slik jeg liker det. (Det gamle falt i bakken å ble ødelagt.) Men det tar vel litt tid å skjønne seg på alle funksjonene. ;)

 Skriv, TM Design. Brett, Kid. De små telysholderne, Skeidar. Speilet du ser i bakgrunnen fikk jeg av Kjæresten til Valentinsdagen. Det fant vi på Det lille huset på landet, utenfor Sola.

 Konfirmasjons forbredelser og stresset har nådd meg og jeg går litt rundt meg selv om dagen. Skuldrene har krøpet opp under ørene og formen er ikke på topp. Mye er klart og mye er kjøpt inn men jeg føler at det dukker opp nye ting hele tiden. Sukk.
Listene mine vokser hele tiden men heldigvis er det en uke igjen.

                            Se så nydelig mønster det er på skrinet. Jeg er bare så fornøyd med det ;)
                                         Tusen takk for alle koselige kommentarer her hos meg,
                                          jeg setter stor pris på dere som titter innom hos meg ;)

                                                                 Riktig god helg til dere alle.

                                                                            Klem fra Eline

8 kommentarer:

  1. Så flotte ting, og det skrinet var nydelig.
    Håper du klarer å få gjennomført konfirmasjonen uten at det får alt for mye plager for deg. En blir jo sliten som en er frisk også, men når en er kronisk sjuk så må det være vanskelig.
    Ønsker deg ei uke med mange gode dager.
    men først får du ha ei riktig god helg :)

    SvarSlett
  2. Kjempefint skrin, og såååå dødslekkert det ble med speilet på veggen ;-) ta vare på deg selv i alle forberedelsene til konfen :-) ha en strålende helg.
    Klem og klem

    SvarSlett
  3. Så lekkert skrin!! :)

    Er ofte innom Tomines hjem selv!

    GOD helg! :)

    SvarSlett
  4. Det var nydelig :) Konfirmasjon ja... om tre år er det vår tur, uuæææhhhh... Takk og lov for lister, eg er også eit liste-menneske. Og eg elsker å stryka ut etterkvart som eg er ferdig, og det siste punktet på lista så må eg nesten kvitra litt ;)

    Lykke til med vidare forberedingar! Og god helg. Trur du må be kjæresten om ein god massasje slik at skuldrene kjem på plass att.

    Klem Eli

    SvarSlett
  5. Nyyydelig skrin!!! Skjønner godt at du måtte ha det :0)
    Lykke til med konfirmasjonen!!
    *Klem*
    -Kamilla-

    SvarSlett
  6. Så herlig skrinet var Eline, og de andre tingene passet så godt ilag med det òg.

    Må ikke stresse alt for mye med konf. da... Huske å ha krefter og energi igjen til å kose deg på den store dagen.

    Fortsatt fin helg til deg, klem.

    SvarSlett
  7. Nydelig skrin og nydelige bilder. ha ein flott søndag.

    SvarSlett