17 april 2012

Monique`s Boudoir.

Her i mars var Høvdingen og jeg på stavanger besøk. Vi ble innlosjert hos min gode venninne Monique, i hennes boudoir. Nå har jeg ikke tenkt å blogge hennes soverom uten at hun vet det, men den malte sommerfuglen på veggen hennes, den skal jeg vise frem. Hvem som har malt den vet jeg ikke men jeg synes det er så fin. Svart med gull detaljer og så er den veldig stor. En kunstnerisk sjel som har malt denne vakre sommerens skapning.

f
 


Vakkert gull hjerte.
Men på veggen henger et lite bilde med teksten:
Always kiss me goodnight. Det blidet er en gave fra meg en gang til Monique. Gøy å se det hengende oppe. Innlegget om blidet kan du se Her.

Gode venner er engler som løfter
 oss opp igjen når våre vinger har
 glemt hvordan det er å fly.
  
       Nils Bredesen

Ha en vakker kveld alle sammen.

Eline ;)

3 kommentarer:

  1. Så fint,Eline!!!...Jag var inne och tittade på ditt inlägg om tavlan,,,en sådan hade jag också gärna haft,,,det kanske jag kunde göra,,,"sommerfuglen"eller fjärilen som vi säger,var underbart vacker den med!!!...Och det är så sant,dikten om goda vänner,,,de är guld värda!!!...Önskar dig allt gott!!!...KRAAAM!!!

    SvarSlett
  2. He he he he, Din lille luring. Er helt enig i at den sommerfuglen er kjempelekker, og er en av grunnene til at jeg ikke maler soverommet mitt. Det er en av døtrene til de som bodde her før meg som har malt den, og den er fingermalt rett på veggen....Null koster er brukt;-)
    Og det bilde jeg har fått av deg, kommer nok til å alltid henge over min seng, eller i hvertfall på soverommet. Texten ALWAYS KISS ME GOODNIGHT syns jeg er kjempefin nemlig;)

    Ha en fin kveld snuppis

    SvarSlett
  3. Den sommerfuglen var nydelig. Hjerter og sommerfugel i ett.
    Ha en god kveld :)

    SvarSlett