13 april 2012

Krystaller.

Jeg fikk da suset meg til å vaske to av lampene mine i går. I tillegg til alt det andre. Følte meg veldig flink og effektiv. Krystall lampen i gangen skinner så fint igjen nå.
Jeg føler at jeg nå har ganske bra kontroll på ting som må gjøres mot konfirmasjonen. Det er en god følelse.
Til og med Giveaway gaven er allerede sendt i posten, så nå kan jeg slappe av og kose meg i helgen. Et par små innkjøp er gjort og de kommer jeg til å vise her på bloggen etterhvert.

Ønsker dere alle en flott helg :)

5 kommentarer:

  1. Slike lamper er kjempefine, og enda flottere når de er rene :)
    Heldige deg dersom du har en boks med de fine bøkene du nevnte på bloggen min. Jeg hadde en slik bok da jeg var liten selv og har starta å samle på dem nå som jeg har fått dilla på 70-tallet.
    Fin fredag til deg :)

    SvarSlett
  2. Oooohoy - shiny shiny. Der har du eit godt stykke arbeid bak deg, for ei lekkert lysekrone! I like it :)

    Elsker fredagskvelden, nyte nyte nyyyyte!

    Klem Eli

    SvarSlett
  3. Så flotte det skinner av lampen.
    Du er flink.
    Tusen takk for gaven, Den kom i posten i dag. Har ikke åpnet den enda. Må jo ta bilder av den flotte innpakkingen først. Og det må jeg vente med til det er litt lysere.
    Har faktisk fått gjort litt i dag jeg også. Ikke værst.
    Ha ei herlig helg :)

    SvarSlett
  4. De lampene er kjempefine! Vi har tre lignende kjøpt på skeidar. HA en flott helg:)

    SvarSlett
  5. hmmmm. Husker at jeg lovet bort en giveaway i påsken.... Sa jeg noe om 2012? Burde samle meg litt nå, kjenner jeg. I morgen kanskje?

    SvarSlett