03 april 2012

Giveaway!!

 Jeg passerte 45 000 besøkende på bloggen her om dagen, så da tenkte jeg at det skulle feires med en giveaway. Gaven er en spare ugle fra KG Design. Uglen er svart og ca 13 cm høy og i myk gummi.
Et gult og kult kjøkkenhåndkle og oppvaskklut, fra Kremmerhuset. Til slutt er det to søte påskeharer i porselen, også fra Kremmerhuset. Har du lyst til å være med, da gjør du slik.


Reglene er som følger:

1 lodd. Kommenter under dette innlegget.

2 lodd. Kommenter på dette innlegget og legg deg til som følger.

3 lodd. Kommenter på innlegget, følger og legg en link til Give awayen på din blogg.

Husk å skriv hvor mange lodd du tar ;)
Du kan også sende meg en mail for å bli med på trekningen av gaven hvis du ikke har egen blogg ;)

blackfeatherseline@hotmail.com

 Da er det bare å bli med å feire ;)

 Her i redet har vi fått påskegjester og nå skal jeg få litt hjelp til heklingen min, hurra ;) Så kan det hende at jeg kan vise frem litt etterhvert. Men først må jeg rekke opp litt for å hekle med større heklekrok, så blir det jeg hekler kanskje ikke så bittelite... Hi hi.

Ønsker dere alle en flott påske ;)

12 kommentarer:

  1. Så koselig med Give away og så skjønn premie:)
    Gratulerer med jubilumet:)
    Klart jeg vil være med, 2 stk. lodd på meg da:)
    God påske
    klem sissel

    SvarSlett
  2. 2 små lykkelodd på meg :)
    God påske.

    Carpe diem!

    Solklem

    SvarSlett
  3. For en flott blogg og søt GA :)

    Vi tar gjerne ett lodd :)

    Kom innom hos oss å bli med på vår GA også ;)

    SvarSlett
  4. Ja jeg vil jo bli med på dette.
    Gratulerer med besøkstallet.
    Jeg har passert 50 tusen nettopp. Lurte på om
    jeg skulle markere det, men siden det var 4 års dag rett etterpå
    så droppet jeg det.
    Blir vel tre lodd på meg.
    Skal lage en link på sida mi.
    Ha en herlig dag :)

    SvarSlett
  5. Grattis med så mange besøkende;-)

    Det blir bare ett lodd på meg, i denne omgang. Er på jobb, så får ikke lagt ut noe link på min blogg. Tar kanskje å endrer på det når jeg kommer hjem;-)

    Ha en kjeeeempeflott Påske Snupps;)

    SvarSlett
  6. Så fine gevinster, jeg vil være med, 2 lodd til meg. Håper masse på at at jeg vinner.

    En strålende flott påske til deg og dine, kos dere med gjestene, klem.

    SvarSlett
  7. Jag vill bara titta in och önska dig och de dina,en riktigt fin och välsignad Påskhelg!!! (själv ska jag jobba hela helgen,snyft,,,,)...KRAM!!!

    SvarSlett
  8. Jag tar en lott :)
    Hälsningar Caroline
    vitabergenserik@hotmail.com

    SvarSlett
  9. Jeg vil være med! 3 lodd på meg. :-)

    SvarSlett
  10. er med og trekker 1 lykke lodd :)

    gratulera med flotte besøkstall :)

    henriette

    SvarSlett
  11. Hiver meg med og tar to lodd :0)
    Gratulere så masse med 45 000 besøkende!!

    *Klem*
    -Kamilla-

    SvarSlett
  12. Håper jeg ikke er for sen, vil gjerne være med på to lodd :) Fin premie - gult er kult :)

    SvarSlett