08 april 2012

Bordekking og serviett ring.

 Riktig god påske, dere ;) Jammen går en ferie fort og nå er det ikke lenge til hverdagen kommer å banker på, og konfirmasjons forbredelser setter i gang for fullt. I dag skal vi ingenting og det er såå deilig. Bare være hjemme å slappe av. Tror jeg trenger det for i dag sov jeg til kl. ti. Noe som slettes ikke er meg, morgenfugl som jeg er.
 Vi har hatt besøk av min bror og min svigerinne og det var kjempekoselig. Bror fylte til og med 40 år når han var her og det ble feiret med deilig middag som min svigerinne laget, champagne, og påske egg jeg laget til han med en gave og snop inni. Men jeg glemte å ta bilde av eggene for jeg laget jo ett til min svigerinne også ;) Ja, ja er ikke det typisk?

 I går dro vi på familiebesøk i Telemark og det var veldig koselig, så hjemmedag i dag blir godt.
Nå rett før påske fikk jeg noen heklede serviett ringer av min mor. Da måtte jeg jo prøve dem ut og dekket bordet. Litt tomt på bordet ser jeg nå på bildene men bordekking er nok ikke min sterkeste side. Men jeg blir bedre ;) Takket være inspirasjon fra dere flinke interiørdamer.

 Dekkeasjett fra Tilbords, svart asjett, IKEA, Bestikk fra Hardangerbestikk, krystallglass fra Praha og serviettring fra mamma.

 Jeg feirer mange besøk her på bloggen min med en Giveaway og den finner du HER. Det er bare å bli med ;)

Ha en strålende flott dag. God påske ;)

8 kommentarer:

  1. Lekkert :)

    ha en flott dag!

    SvarSlett
  2. Hei
    Så koselig dekket påskebord.
    Takk for koselig kommentar på bloggen min.
    Veldig vanskelig tid og du får en oppvekker på hva som betyr i livet...

    Ha en flott påske videre :)

    SvarSlett
  3. Kjempekjekt påskebord! Fin påskestemning!

    SvarSlett
  4. Kjempefint påskebord :-)
    Ingen skatt i bunkeren nei, men fant en kjekk skatt på Obrestad fyr i dag ;-)
    Fortsatt god påske til dere

    Klem ;-)

    SvarSlett
  5. Flott dekket bord. Ikke alltid lett å finne ut hva en skal pynte bordene med. Men syns ofte du har fint pynta bord.
    Har hekla serviettringer jeg også, helt hvite. Men de er det jammen lenge siden jeg har brukt. Kanskje jeg må finne de frem igjen.
    Her har jeg og min kjære vært alene omtrent hele påsken. Hadde eldstemann innom fra man. til tirs. Yngste reiste på lan mandag, kom heim onsdag, sov i 20 timer og reiste på lan igjen. Kommer heim i løpet av morgendagen. Ikke har vi hatt noe familie på besøk heller. Var å besøkte svigermor på torsdag, en tur på gudstjeneste i fjellheimen sammen med venner på fredag med påfølgende resturangbesøk, litt handlig i går, kirkegårdsbesøk og pizzaresturang i dag. Så ja, vi har kost oss alene. Har vært mye avslapning, data og lesing. I morgen er det jobb igjen. Og så går det vel stort sett i ett igjen til jeg skal ha ei uke ferie i mai.
    Ha en fortsatt god og avslappende dag :)

    SvarSlett
  6. Hei kjære deg :) Håper alt står fint til!! Kikker innom deg i ny og ned. Det skjedde ting i livet mitt slik at jeg kuttet ut bloggingen. Savner det av og til...så jeg må jo innom å kikke hos de som var mine trofaste bloggevenner! Hilsen og klem fra Lindas skattekammmer :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Så koselig ;) Jeg tenker stadig på deg fordi jeg vant det smykket fra bloggen din. Sammen med lys og servietter. Serviettene har jeg spart på og brukte den til å dekorere påske egg med ;) Da satt jeg å tenkte på deg. Jeg håper at du har det bra.

      Stor klem Linda og jeg håper du snart titter innom igjen ;)

      Slett
  7. Jag tycker visst att du dukar fint!!!Jättesöta servettringar också!!!...Ha det fortsatt fint och välsignat resten av helgen!!!...KRAM!!!

    SvarSlett