16 april 2012

Black & white

 Jøss for et vær vi har hatt i dag. Fra morgenen seilte det ned store snøfiller i hopetall. Etterhvert så gav det seg og vi fikk opphold. Før det igjen begynte å hagle. Litt opphold og så litt regn, og nå skinner sola. Nesten et par tre årstider på en dag. Ja ja, vi går jo mot sol og sommer.

 Jeg er en smule redusert i dag. Jeg har nok vært litt ivrig i helgen så det var nok ikke helt bra. Jeg må jo bare ikke glemme å hvile. Så i dag hviler jeg og surfer inne hos Svenske bloggere. Fantastiske blogger, som gav meg masse flott inspirasjon ;) Noen ganger trenger man å gå på idesanking, ihvertfall jeg.

                                                                          "Løven min"



                                                  Ønsker dere alle en flott mandags kveld.

                                                 Klem fra Eline ;)

7 kommentarer:

  1. Här har varit ganska varmt och soligt idag,,,jag har legat lite lågt,varit ledig och bara "softat",man behöver det ibland...Fina bilder du delar med dig av,är det köket eller matsalen???...Det är roligt att kolla på andras bloggar och få tips och ideer!!!...Ha en skön och fin måndagskväll,du också Eline!!!...KRAM!!!

    SvarSlett
  2. Ja desverre er det gjerne slik at en kan ikke stå på like mye hele tiden. Og med en slik sykdom som du har så merkes det nok enda mer enn f.eks. hos emg. Men jeg har "desverre" mange "lade"dager innimellom. Skulle ønske en hadde like mye energi hele tiden.
    Godt å kunne gjøre noe "nyttig" da når en holder seg litt i ro. Det er jo veldig nyttig å søke etter inspirasjon.
    Ha en god kveld :)

    SvarSlett
  3. Hei på deg :) Om du bur i Stavanger? Då må du jo bli med i Rogablogg gjengen :) Eg har vore mandagstrøtt i dag, gjesp på gjesp og kaffikopp på møte måtte til. Men fekk slept meg avgårde på spinning og kjente at eg ikkje har vore på trening sidan før påske ja, hrmf... No skin sola inn vindauga og eg nyter at det er lyse og fine kveldar.

    Ha ei deilig veka, Eline :)

    Klem

    SvarSlett
  4. Hei :-)

    Så fin løven din var :-) Ikke alle dager er like gode.. merker det selv også.. Håper på ny energi for oss begge :-)

    Klemmer ifra meg :-)

    SvarSlett
  5. Kikker innom for å ønske deg en god uke. Skjer litt på terassefronten ser jeg....

    Har gått på en smell jeg med før helgen. Malte rommet til minsten, tak og vegger, 2 dager på rad, no good. Men er klar for å male gulvet nå, tror jeg.

    Hvil deg masse og nyt våren, når den glimter til. Klem

    SvarSlett
  6. Her også hadde vi alle 4 årstidene på en dag....Haggel, regn, snø, vind og sol...Pussig fenomen det der i grunnen:)(og selvsagt det sikreste vårtegnet i rogaland, nemlig Hevdaluktå...Føsj) hehe.
    Så kjekt at du likte T-skjorta......nå måtte eg bruke håvet litt her for å finne på ka i all verden slags t-skjorte eg har gitt deg...og kom på det til slutt:)
    Fredagen var morsom, men det er jo forsåvidt alltid morsomt på lønningspilsen....du vett, hadde jo hun lille propellkollegaen med...blir litt liv da:)
    Ha en flotters dag
    Stoooor klem:)

    SvarSlett
  7. Tack snälla för din hälsning hos mig!! Fint du har de gillar de vackra fjädrarna. Kram Design by E

    SvarSlett