15 mars 2012

View over Sandefjord

Litt stille har det vært på bloggen nå. Familien har vært en god del syke, og enda sitter det litt i hals og nese. Men med tiden til hjelp så går det vel over.Jeg har allikevel føket rundt denne uken med avtaler her og turer meg der. I tillegg må eldste datter hentes å kjøres ekstra, for hun er ikke i noe særlig god form enda.
Men jeg har fått gått meg noen gode turer. Jeg er nok litt "desperat" etter å komme meg ut av huset etter uker med mye sykdom. Man trenger liksom da å få luftet hodet litt. Så i morges kjørte jeg til Sandefjord for å gå opp til Kamfjord varden (108 moh). Litt bratt å gå opp men en kjempe fin tur med en helt fantastisk utsikt. Virkelig verdt turen når man kan skue mot byen slik som dette ;)

Ha en flott kveld ;)

7 kommentarer:

  1. Flott utsikt over byen der ja.
    Kjedelig med sykdom over så lang tid.
    Godt at det går fremover.
    Håper jeg er kvitt den voldsomme hosten om
    etpar dager? Kjenner jeg er litt usikker på det da. Men har tenkt meg på jobb på lørdag.
    Ha ei riktig god helg :)

    SvarSlett
  2. Fin utsikt :-)
    Hadde du tatt bilde litt mer til høyre, så hadde du fått med barndomshjemmet mitt ;-)
    Vet jeg har faktisk ikke vært oppe på toppen der... Enda jeg er oppvokst med den som utsikt!!

    Håper dere er snart er friske og raske, veldig kjedelig med sykdom.
    God bedring til dere alle,
    Klem

    SvarSlett
  3. Tack för att du delade med dig av den vackra,hänförande utsikten!!!...Hoppas att ni allihop blir friska,med hast!!!...STOOOR KLEM från Småland!!!

    SvarSlett
  4. Takk for koselig hilsen. Kjedelig med sykdom i huset, tror ikke det er så veldig mange som har sluppet unna det i år...God bedring. Kan tenke meg det var en flott tur, utsikten var iallefall upåklagelig.

    SvarSlett
  5. Hei :-)

    Nydelig utsikt :-) Kjedelig med sykdom...har vært langvarig her i huset dette året også :-( God bedring :-)

    Ønsker deg en flott helg :-)

    Klem

    SvarSlett
  6. Å for et vakkert skue :) Verdt turen det ja!

    Lekkert stilleben under her også..

    Håper alle er på bedringens vei og at dere får en fiiin helg fylt av sol og glede :)

    Klem fra Tove

    SvarSlett
  7. Flott utsikt:-) Kan tenke meg det er ganske greit å komme seg ut å strekke på kroppen....Det er jo nesten litt vår på Østlandet har jeg hørt:-)

    Ha en fantastisk dag;-)

    SvarSlett