02 mars 2012

Stilleben.

 Her i redet er det ikke mye som skjer om dagen, vel på det interiørmessige plan. Her er vi syke og av sju personer har de fleste av oss tatt en turn. Selv har jeg mest vært dårlig før jeg nå begynner å få sår hals. Mye mulig at jeg har blitt smittet av Høvdingen som har vært en del syk.Akk ja det var vel vår tur nå rett og slett.

 I kveld skal vi ferie Eldstefuglesønn sin 18 års dag. Min bonussønn har nådd myndighets alder. Gratulerer med den store dagen som var i går ;)

Dette brettet står på kjøkken bordet og inneholder litt av hvert. En svart lysestake fra en brukthandel, en gammen parafinlampe som fungerer som blomsterpotte. Den er fra familien min. Buddaen er fra Kina og jeg fikk den som suvernir da Dronningfuglforeldrene var på ferie der. Det hvite lysglasset med mønster fikk jeg i en gave fra ei god venninne i Bodø. Til slutt er det et lite lys fra Notre Dame i Paris og en benlysestake av reinsdyr gevir som jeg en gang fant hos en brukthandel.

Ha en fin dag alle sammen og god bedring hvir det er flere som er syke ;)

8 kommentarer:

  1. Så tråkigt att ni är sjuka,,,jag hoppas på snar bättring!!!...Grattis till 18-åringen,ja nu är han myndig då,,,Min yngste son när han fyllde,tittade på klockan och sa:Nu är det bara 5 minuter kvar,säg vad du nu har att säga,sedan bestämmer jag själv,ha,hahahaha!!!...Så fina saker du har på brickan,allt utom "buddan",jag älskar ju Jesus,men var och en har det den vill!!!...Ha en jätteskön och fin helg och Tack för allt fint som du delar med dig av!!!...KRAAAM!!!

    SvarSlett
  2. PS:Ha,hahaha,,,jag såg att vi skrivit nästan samtidigt på varandras bloggar!!!...KRAAAM!!!

    SvarSlett
  3. Ja det er visst tida for sykdom nå. Selv har jeg tilbrakt etpar dager på sykehus med en av beboerene der jeg jobber. Håper det er hjemreise i dag. Enda en beboer er syk, og flere ansatte. Så det har vært litt av et puslespill å få turnuskabalen til å gå opp har jeg forstått.
    Ønsker dere ritktig god bedring, og gratulerer så mye til den som nå er blitt myndig.
    Ha ei god helg :)

    SvarSlett
  4. Hei vennen! Synd at dere er syke, men vi håper det snur snart! Her er det som vanlig meg som har den dårlige formen, men det er jo fordi jeg overdriver om dagen. For en gang skyld er det jobben som har skylda! Satser på at det roer seg litt snart. Skulle vært en liten tur på jobb i dag, men sjefen avlyste. Og da ble jeg kjempefornøyd! :-) Så nå vaskes det klær og ryddes litt. Slapper av også. Skulle jo vært en liten tur ut i det fine været også. Vi får se hva jeg rekker.

    Kos dere masse i kveld! Og hils masse fra oss! Vi burde jo ha vært der! Men, det er for sent å tenke på nå.

    Masse klemmer til dere alle!

    SvarSlett
  5. Eyy, Grattis med Bonussønnen sin 18 år dag (hilse så mye)
    Off, sår hals og snørr er inn for tia har jeg erfart, god bedring til dere;-) Selv er jeg på bedringensvei....Tror jeg. Trodde jo det på onsdag og da jeg gikk på jobb! Ha en flotters helg. Super klem fra MOA :-)

    SvarSlett
  6. Hei :-)

    Gratulere med bonusgutten sin dag :-)

    Fint stillben :-)

    Ønsker deg en flott ny uke :-)

    Klemmer ifra Alven

    SvarSlett
  7. Kjedelig å være syk!! Influensaen som har gått i år er det faktisk mange som har fått 2 ganger med 3-4 ukers mellomrom. Så du er ikke alene om å få en uønsket reprise...GOD bedring.

    SvarSlett
  8. Ønsker deg en herlig helg ♥
    Vil du vinne 4 nummer av BoligDrøm kan du prøve lykken inne hos meg nå :)
    Klem Anette

    SvarSlett