22 mars 2012

Påskeegg makeower.

 Et lite påskeegg verksted hos meg i dag. Tok rett og slett med meg en del av eskene med diverse hobbyting med ut på verandaen.Satt i den deilige sola og hele 17 varme grader. Deilig.
 Jeg sorterte hobbytingene og til slutt gikk jeg i gang med å male to egg. Så hadde jeg et isoporegg som jeg dekket med fjær.

 Fjær i massevis. Fargene er eggehvit, pudderosa og litt dyp puddergrønn. (Hvis det er noe som heter det da.) Bildet ble litt missvisende for nå ser det brunt ut, men det er altså grønn. Stakkars dette egget ble litt pjuskete rett og slett. Fikk en glitrende krone til pynt da.

 Dette egget ble malt hvitt, limt på en serviett, lakket og til slutt pyntet med et fløyelsbånd og en brosje. Dette egget skal jeg gjemme påskegodtet mitt i ;)

 En nostalgisk dame med brosje i samme. Jeg lurer på om den typen smykke kalles en kamee??

 Til slutt laget jeg enda et egg, et lite påske egg men det står til tørk så det får jeg vise i morgen.

Ha en fin kveld ;)

5 kommentarer:

  1. Så stilige egg du har laget. Trodde først du hadde malt dei flotte eggene. Men så var det limt på servietter. Så lurt da. Kjempefine.
    Kos deg videre med eggproduksjonen :)

    SvarSlett
  2. Vad får du allt ifrån???...Vilka vackra ägg du gjort!!!...Man får tacka så mycket för tipset,,,Kjempefine!!!...Och ja,det är en kame, som du har på ägget du ska ha ditt påskgodis i,,,"Heldige deg",som inte hade några hål hos tandläkaren,,,då kan du äta hur mycket påskgodis du vill,ha,hahahaha!!!...KLEEEM!!!

    SvarSlett
  3. Så stilige påskeegg du har laga.
    Ha ein god dag og ei fin helg.

    SvarSlett
  4. Herlige egg du har laget som er helt DEG.

    Ønsker deg en herlig helg i vårsola, klem.

    SvarSlett
  5. LEKKERT LEKKERT LEKKERT!
    dette var bare helt knash :)

    Flott og vårlig på trappa di også :)

    Nyt uka!

    Klem fra Tove

    SvarSlett