27 mars 2012

Påske tre.

 Jeg er i gang med å gjøre klart til påske. Fikk beskjed fra min datter i dag at det er bare tre skoledager igjen til påskeferien. Så da er det bare å få opp farten. Min mor har vært på besøk i dag og vi har ordnet i hagen, sopt, fått vekk gamle planter og mye mer.

 I hagen har jeg to pære trær og vi tok av denne grenen for å lage et påske tre. Den fikk litt gullspray her og der kun for effekten sin skyld. Så var det Fuglemormoren som hang på eggene og fuglene.

 Disse hvite fuglene hører påsken til for meg og passet flott inn i fagene på eggene.

 De blanke eggene kjøpte jeg for noen år siden da jeg kom over dem på et plantesenter.

 Dette egget er nytt av i år og jeg var så heldig at jeg fikk den av min mor. Tre stykker av dem ;)
Tusen takk Fuglemormor.

Dette egget har jeg også fått av fuglemormoren og det passer supert inn sammen med resten. Dette er vel det man kan kalle rask påske pynt men veldig dekorativt.

Her hos oss skjer det flere spennende ting så nå har jeg en del blogginnlegg på lager. ;)

Ha en flott kveld ;)

3 kommentarer:

  1. Åhh,vad fint du gör det!!!,,,Väldigt vackert och dekorativt!!!...Tack för att du delar med dig av fina tips och ideer...Ser fram emot fler blogginlägg om vad som händer och sker!!!...Ha en fin och skön Tisdagskväll!!!...KRAM!!!

    SvarSlett
  2. Så flott den greina ble. Kjempefine egg på den.
    Og de hvite fuglene var jo nydelige.
    Fikk pakket ut litt av påskeeska min i dag.
    Men nå er beinet så vondt at jeg ikke kan trø på det uten støtte.
    Må få min kjære til å finne et stokk til meg.
    Vi har opptil flere i huset.
    Huff, dette er jo ikke noe å klage på når en vet at du og mange andre er er kronisk syke. Men det gjør faktisk veldig vondt. Jaja sliker det bare. Alle er seg selv nærmest.
    Tviler det blir jobb i morgen og torsdag. Har tatt på meg ekstravakter og da er det ekstra kjedelig å ikke kunne stille opp.
    Nei nå skal jeg gi meg for denne gangen.
    Ønsker deg en riktig god onsdag :)

    SvarSlett
  3. Så fint du har pyntet, og så flott påskepynt du har. Er ikke så glad i den tradisjonelle gule pynten jeg, så det var veldig koselig å se at det går veldig fint å pynte til påske i alternative farver.

    Fin onsdag til deg, klem.

    SvarSlett