28 mars 2012

Gull lykter.

En rolig dag her hos meg. Jeg har vært utslitt i dag etter dager med mye aktivitet. Jeg hadde jo selvfølgelig store planer i dag også men de ble det ikke noe av.

Jeg hekler litt, men jeg hekler nesten like stramt som jeg strikker så det er ingen stor suksess. Men jeg synes det er kjempe moro, så i morgen skal jeg svippe innom byen å kjøpe meg noen litt tykkere heklekroker. Kanskje det blir bedre da ;) Men en ting har jeg fått til å hekle men jeg har lyst til å hekle en kant rundt, så den er ikke ferdig enda.

Litt lys i gull lyktene på soverommet som er fra Lene Bjerre.

Ønsker dere alle en fin kveld. ;)

3 kommentarer:

  1. Vilka fina lyktor,det blir ju ett vackert sken i dem!!!...Lycka till med "virkningen",kanske man får se ett resultat på bloggen framöver???...Jag får lust till att börja själv,om jag nu inte har glömt bort hur man gjorde!!!Ha en fin och välsignad kväll,du också!!!...KRAM!!!

    SvarSlett
  2. Nydelige lykter.
    Nei det er ikke alltid at en får gjort det en har tenkt.
    Jeg er lei av å sitte i sofaen nå. Men fikk noen sterke smertestillende i dag, så det gjør ikke så vondt nå.
    Håper det er enda bedre i morgen.
    Ha en god torsdag :)

    SvarSlett
  3. Hekling er ikke min greie heller. Har liksom aldri lært meg det skikkelig, men har veldig lyst. Men det var dette med ledig tid da....

    Nydelige lykter du har på soverommet.

    Ønsker deg en fin torsdag, klem.

    SvarSlett