21 mars 2012

Fjær på en onsdag.

 Puuh, i dag er jeg sliten. Jeg har vært ute å syklet sammen med to venninner. Vi har syklet rundt en mil, eller noen km mer i tillegg. Vi brukte vel 1,5 timer så mer mest sannsynlig. Så kan vei si at jeg har "trent" i dag. Deilig å sykle da for temperaturen var 16 varmegrader og sol. "stolt av meg selv" ;)

 Fjærene har jeg kjøpt på Ebay for mye minder enn jeg betalte for den hvite jeg har. Liker jo så godt fjær. De står for anledningen i min røde kokong vase som jeg er så glad i. Ønsker meg en slik vase til bare større og i svart.

 Høvdingen kom hjem med nydelige blomster til meg her en dag så de måtte da få stå i favoritt vasen så lenge.

Ha en fin kveld alle sammen ;)

5 kommentarer:

  1. Er jo så nyydelig fint det kjøkkenet ditt ..D:)
    helt enig med deg, den vasen er jo bare skjønn...så i sort ..ville den blitt knallstilig også:)
    Er jo som deg elsker det sorte ..D:)
    Har kommet meg ut litt i det siste og fått gått turer...er jo så deilig.Selv om været her er dårlig, med regn ,blåster og kaaldt.
    Ha en fin kveld du også
    klem sissel

    SvarSlett
  2. Har du cyklat så lååångt!!!Då kan du verkligen vara stolt,det var inte dåligt!!!...Jag ska "cykla"jag med,men jag har motor på min "cykel",ha,hahaha!!!(MC:n ger ingen motion,man kör och träffas och fikar någonstans och lägger på sig extrakilo i stället),,,bättre att följa ditt exempel...Vilket underbart fin kök du har,roligt att få se...Och självaste "Black Feathers" i den vackra vasen!!!...Ha en fin och vilosam kväll,det kan du behöva!!!...KRAAAM!!!...(PS:TACK för svaret om heklingen)!!!

    SvarSlett
  3. Feiende flott fjærpryd! Så heldig du er som har gått på skole for å lære å sy...skulle gjerne hatt et litt mer profft utgangspunkt ved symaskinen jeg også gitt. Men jeg synes det er gøy å sy litt selv om jeg ikke er proff, blir bare ikke så ofte tid til det.

    SvarSlett
  4. Så flink du er som har syklet så langt.
    Skikkelig treningstur det da.
    Her blir det alt for lite trening for tida.
    Stilige fjær. Ikke dumt når en finner noe som
    ikke koster all verden.
    Ønsker deg ei herlig helg :)

    SvarSlett
  5. Det hørtes helt fantastisk ut med en sykkeltur i 16 grader. Håper det snart kommer noe finvær til Rogaland, så jeg slipper å blåse av sykkelen min når jeg er på tur...hehe

    Ha en fin dag, og en strålende helg om jeg ikke skulle prate med deg før:-)

    SvarSlett