05 februar 2012

Waterfall in the bathroom!



 Vi har hatt waterfall in the lilledo bokstavelig talt. Lekkasje altså. Den fine kranen ved vasken var nok ikke av den beste kvaliteten. Den begynte nemlig å lekke i skjøten mellom hendelen og selve kranen. Vannet rant da ned på baksiden av vasken, ned hullet til rørene, bortover glassplaten og til slutt ned på gulvet.

 Vann på gulvet er gjerne en dårlig idé så vi dro av gårde for å finne en ny. Ny kran ble bestilt og i går fikk vi hentet den. Endelig kan jeg bli kvitt bøtta under vasken.

 Ganske så fin den gamle kranen men nå er den historie....

 En ting som er greit med slike reparasjoner er at man får vasket skikkelig på steder man vanligvis ikke kommer så lett til.

 Her en den nye lekre kranen som heter... Ja nettopp, Waterfall. Kranen er fra merket Tapwell, det kommer fra Italia hvis jeg har skjønt det rett. Koster litt men til denne vasken som er ganske spesiell så ville vi gjerne ha en "skulpturell" kran ;)


Vi ble veldig fornøyd med resultatet og Lilledo har igjen fått en bitte liten fornyelse ;)


Ha en vidunderlig søndag alle sammen. I dag har jeg tenk å spenne på meg skiene og ta en tur ut i nysnøen som daler ned ute. Jippi det snør!!



9 kommentarer:

  1. Svar
    1. Takk Vebjørn ;) Vi likte denne veldig godt. Håper at vi ser dere snart ;)
      Ha en fin søndag ;)

      Slett
  2. så irriterende, men enda godt at det ordnet seg og ikke ble noen større skader!

    SvarSlett
  3. Så kjedelig.....
    Men nå fikk du en stilig kran da ;)Kjempefin...

    Klem,Kari

    SvarSlett
  4. Så fint det ble med ny kran:-) de er tøffe de der waterfall kranene. ( det ska eg og ha når eg eg flytter inn i nytt hus)...sukk, engang.hehehe, lov å drømme;-)

    Blir bra med nytt vaskerom og en ekstra dusj også tenker jeg.

    Ha en strålende søndag i snøværet:-)

    Klem

    SvarSlett
  5. Kjedelig med lekasjer, men dere oppdaget det vel så tidlig at det ikke ble noen vannskader ut av det. Den nye kranen var lekker.
    Ikke så dumt med slike ting en bare må gjøre, hehe. Da blir det litt fornyelse da.
    Her har det småsnødd i flere dager. Men i dag har det vært opphold. Helt greit syns jeg. Er ikke glad i snøen.
    Ønsker deg ei herlig uke :)

    SvarSlett
  6. Lekasjer er noe dritt. Bra du har fått ordna det og den nye kranen var lekker. Ha ein fin søndag. Klem.

    SvarSlett
  7. Liker Waterfall kjempegodt, den er nydelig, passet godt hos deg:) Kjempekjekt med noe LITT annerledes:) Ha en fin søndagskveld

    SvarSlett
  8. Jag har aldrig sett en sådan kran!!!...Var får du tag i alla "häftiga grejer"???...Waterfall,,,ja bara det håller sig där det ska, nu då,ha,hahahaha!!!...KRAM!!!

    SvarSlett