02 februar 2012

Tester blogging fra mobil.

Nå er jeg spent på hvordan dette blir. Jeg har slettet den gamle app en som jeg kunne skrive blogginnlegg med og lastet inn en ny.
Så håper jeg at dette blir bra.
Dagen i dag har gått med til å gjøre alt som jeg ikke skulle gjøre. Planen var nemlig i hvile.... Men den planen ble snart glemt. Først skulle jeg vaske lilledo, deretter vindfangen, og siden jeg var i "siget" ble gangen også vasket og shinet.

Så langt så bra og startet likegodt å vaske et kjøkkenvindu. Et ble fort til tre vinduer. Pynteting og lysestaker fikk seg også en vask. Støvsugeren ble hentet og hele etasjen ble støvsuget.
Så var det stuen sin tur.... Nå burde jeg ha innsett at jeg hadde gjort for mye men neida ;)

Nå er jeg helt utslitt for i tillegg har jeg hentet barn, handlet og gjort diverse annet. Vel, jeg har en strøken hoved etasje, en god trøst det da ;)
Bildet er fra benken. Litt forandringer der men ingenting er nytt. Jeg begynner å gå tom for kubbelys, he he. Ganske lenge siden jeg har vært det, da jeg egentlig er en reser på å komme hjem med lys. Trenger litt ny lysinspirasjon.

Ha en fin torsdag alle dere ;)

4 kommentarer:

  1. Ja,det fungerade ju bra att blogga från mobil!!!...Det var värst vad du har fått mycket gjort i dag,,,ger mig nästan dåligt samvete,ha,hahaha!!!...Fin bild,,,vackra ljus,bättre än dödskallen,hi,hihihi!!!...Ha en fin fortsatt Torsdag,,,nu får du väl vila dig resten av dagen!!!...KRAM!!!

    SvarSlett
  2. Må vel lære meg å blogge fra telefon jeg også nå som jeg har fått meg ny mobil. Får nå se.
    Jammen har du stått på i dag. Lurer på hvor du får det overskuddet fra? Rekker aldri så mye på en dag lenger. Er det fordi jeg begynner å blir"gammel" tro? Har fri i morgen og skulle absulutt gjort en hel masse. Men kjenner jeg meg selv rett får jeg toppen gjort en tredjedel. Håper det ihvertfall. Hehe.
    Håper du får en god fredag selv med alle dine utskeielser i dag :)

    SvarSlett
  3. Kjenner meg så godt igjen. Sov bare 4 timer i natt og hadde bestemt meg for å legge meg igjen etter at jeg hadde fulgt de to minste til skole/barnehage.

    Men skal BARE, og slik gikk dagen. Null soving eller hviling, men har fått gjort veldig mye annet jeg òg da.

    Vi lærer visst aldri...

    Ønsker deg en koselig helg med dine kjære, hvil deg masse. Klem.

    SvarSlett
  4. Heeei
    Ja, eg vett eg har vært sløv med blogging i det siste, men eg har faktisk begynt på ett innlegg om besøk fra deg og min nye hobby. Av en eller annen grunn så har jeg bare ikke blitt ferdig ( får se hva jeg orker i helga, tenkte egentlig å legge meg etter jobb i dag, og ikke stå opp før på mandag)Grævla kul den lysestaken var foresten! (I Love it) Jeg syns du burde hatt ifvertfall en til av di.
    Ha en strålende helg
    Klem

    SvarSlett