12 februar 2012

Sundays fun days.

Gratulerer med morsdagen alle mødre ;) I dag har barna laget hjemmelaget pizza til oss, deilig å slippe å lage den selv. De var kjempe flinke. Jammen kan de mye mer enn man gir de kreditt for, disse ungdommene. I tillegg så kjøpte Høvdingen kake til meg, deilig.

Vi har sagt farvel til de besøkende fra Athen og de andre landene. Jentene var triste for at de nå skulle skilles igjen for mange nye vennskap ble stiftet på tross av landegrenser og språk. Dette er noe som kommer til å bli husket "forever" ;) Vi er glade for at vi fikk oppleve dette.
Nå er det kveld, film og kake. Kos dere ;)

En varm hilsen til alle dere fantastiske mødre der ute.

9 kommentarer:

  1. Mmmm - nyt kvelden.Kaken så deilig ut :)

    Kosekveld for oss jentene idag igjen, mannen jobber..
    Haver fra snuppene varmer et morshjerte.

    Klemmer og god morsdag!
    Tove

    SvarSlett
  2. innom for å gi en klem.... og den kaken så farlig god ut :)) ha en fiiiin uke :) Klem

    SvarSlett
  3. Gratulerer med dagen til deg òg. Nydelig kake du har fått, smaker nok kjempegodt.

    Ønske deg en superflott uke, klem.

    SvarSlett
  4. Har ni Morsdag NU???...Här firar vi inte förrän i Maj månad!!!...Hade det inte varit så lååångt mellan oss,så hade jag kommit och "tiggt"mig en bit av denna underbara kakan!!!...Den ser så läcker ut!!! "Heldige deg"!!!Ha,hahaha,,,men den är du värd!!!...KRAM!!!

    SvarSlett
  5. Den kaka så god ut;-) *slikker meg rundt munnen* Morsdagen her ble feiret med en tur rundt Melandsvannet;-)For så å stikke hjem å lage middag;-) Datteren her i huset disket opp meg sjokoladekake og is til dessert mens mor lå på sofaen å duppa...hehehe. Luxus:-)

    SvarSlett
  6. For ei kake. Ser utrolig god ut.
    Håper den smakte like godt som den ser ut.
    Her var det jobb, besøk hos svigermor og kjøring som stod på planen. Så det ble lite tid til kos hjemme. Da jeg kom hjem måtte jeg selv lage middag, men laget bare til meg selv, hehe. De andre ville ha pølser, og det ville ikke jeg. Ble kyllingwok på meg. Enkelt og godt.
    Men fikk både roser og en liten gave. Min kjære var til og med oppe før jeg reiste tidlig på jobb å hadde laget en kopp te til meg. Har ikke tid til mer om morgenen.
    Nå må jeg snart få pakket ferdig. Reiser til Jæren i morgen tidlig.
    Ha ei god uke :)

    SvarSlett
  7. Den kaka ser god ut!! Ja, ungdommen kan nok en hel del hvis en bare slepper dem til.

    SvarSlett
  8. Hei :-)

    Deilig å bli gjort litt stas på :-) Kaken så nydelig ut :-) Var sikkert god også ;-)

    Ønsker deg en flott uke :-)


    Klemmer ifra meg

    SvarSlett
  9. Hei kjære Elin,

    Flott blogg du har! Jeg har laget en selv som heter MinDagligeDrømmeverden, kom gjerne å følg meg:):)

    klem fra Merete

    SvarSlett