06 februar 2012

Ring me my dear.

 Jeg skal gjerne innrømme et jeg har smykkedilla. Når det begynte er jeg litt usikker på men jeg var vel knapt tenåring. Øredobber, smykker, ringer, den eneste tingen jeg ikke er så god på er armbånd. Jeg er den typen som gjerne har øredobber når jeg trener, sprøtt..? Ja, det får jeg ofte høre. Jeg bare tenker ikke over det rett og slett. ;)

 Butikkene bugner av lekre store ringer og jeg bare elsker dem. Disse lekkerbiskenene er slettes ikke dyre da de har ligget på 20-30 kr. Leoparden er allerede mye brukt.
Passer til mye av klærne mine.Det svarte smykke settet med drageklør er røft og stilig. Den store sølv/svarte ringen fikk jeg av lillefugledatter til jul. Stor glede over en slik presang kan du tro.

 Den planlagte skituren min falt i fisk i går, da jeg endte med å være håndtlanger på vaskerommet innimellom at jeg var frisør for lillefugledatter. Det var etterveksten som var problemet. Lillefugledatter er ikke så liten hun høres ut siden hun om få måneder skal stå til konfirmasjon. Så jeg løp opp trapper, ned trapper, opp og ned og så var det ut å leke taxi for noen av barna.... "Sånn går nu dagan..." ;)
Nå sitter jeg å slapper av med bloggingen mens huset blir vasket fra topp til tå. Å ha vaskehjelp er virkelig bare helt uvurderlig. Kan ikke få sagt det mange nok ganger.

Her i huset går vi en spennende uke i møte. Vi får besøk av en gresk jente på grunn av et skoleprosjekt på ungdomsskolen. Vi har ikke møtt henne før men hun skal bo hos oss denne uken. Eldstefugledatter har "snakket" med henne igjennom facebook, så vi vet hun gleder seg til å se all snøen ;) Totalt er det ca 40 lærere og elever fra fem forskjellige land som kommer hit til Norge.
Kjempe moro.

Ha en vindunderlig mandag dere ;)

7 kommentarer:

  1. Så morsomt med besøk! Lykke til!

    SvarSlett
  2. Lekre ringer!!
    Og så flott med fossefall :)

    Ha en skjønn dag og lykke til med gjesten..

    Klemmer fra Tove

    SvarSlett
  3. Jättefina smycken,,,särskilt ringen med leoparden och den du har på fingret,,,Du får lägga in bild på vaskerommet,när det är klart...Spännande att få besök av "greskjenten",hon kommer säkert att ha en härlig upplevelse hos er,i det vackra sagolandet Norge!!!...Lycka till med allt!!!...KRAMAR!!!

    SvarSlett
  4. Hei :-)

    Mange fine smykker :-) Høres deilig ut med vaskehjelp :-) Det hadde vært noe for denne husholdningen også :-) Er ikke VELDIG glad i å vaske må jeg innrømme :-)

    Ønsker deg en flott uke :-)


    Klemmer ifra meg

    SvarSlett
  5. Oooh.. kjekt at du også mener rosa;) Rex kommer rett fra Finn:) Jeg er nok også en ring/øredobb entusiast.. Ringer vinner nok hos meg.. Øredobber er en selvskreven ting på trening.. Hihi...

    Lykke til med spennende besøk:)

    SvarSlett
  6. Puh...ENDELIG så kom jeg inn på PCn her på jobb...(har brukt 30 min) får litt sånn dejavu her nå med tanke på pc trøbbel som jeg har hatt på min pc hjemme, må nok snakke litt med IT avdelingen ja...vel, nok om det;-) Kjempetøffe ringer, og HELT deg. Jeg gleder meg veldig til å høre hvilkne erfaringer dere sitter igjen med etter besøk fra Hellas.

    Ha en flott dag, og takk for en koselig tlf samtale i går;-)
    KLEM

    SvarSlett
  7. Så kos med besøk da:)
    heldige du som har vaskehjelp D..:)
    For min del har dette blitt et slit å gjøre.
    Ønsker deg en finfin helgestart
    Klem sissel

    SvarSlett