18 februar 2012

Pink anyone??

Planene våre denne helgen ble brått endret grunnet sykdom i familien. Så Høvdingen og jeg befinner oss nå på Vestlandet. En stor takk til Høvdingfuglfarmor som stilte raskt opp som barnevakt.

Heldigvis så har jeg oså ei venninne her borte som tok i mot oss etter veldig kort varsel. Tusen takk Monique, for at vi kunne komme å bo hos deg ;)

På jakt etter litt lunch i dag endte vi opp i Sandnes hvor vi koste oss på en kafé. På vei tilbake til bilen gikk vi forbi Villa Rosa ( jeg tror butikken het det.)
Utenfor sto disse knall tøffe rosa stolene. De var jo bare råe. Så jeg ville bare dele bildet av stolene med dere. Fargeglede rett og slett.

Ha en flott lørdag ;)

9 kommentarer:

  1. Veldig rosa da! Klem fra oss i Oslo. :-)

    SvarSlett
  2. Skulle bare mangle, Har alltid plass til dere vettu. Tusen takk for Lunchen i dag, var veldig koselig å sitte på Cafe, det er ikke akuratt noe jeg ofte;-)

    SvarSlett
  3. Du kunde väl tagit med dig dem!!!...En till dig och en till mig,Ha,hahahaha!!!!...Jättefina!!!...KRAM!!!

    SvarSlett
  4. Helt fantastisk kule, spør du meg! :)
    Digger både form og farge!
    Så kult å lage bok av bloggen sin! Hva betalte du, om jeg kan spørre?
    Har vært helt fraværende i det siste, har visst mistet motivasjonen helt, men ville titte innom deg og si takk for hyggelig hilsen hos meg. Er så hyggelig å høre fra deg!
    Jeg håper jeg finner inspirasjon til å blogge litt igjen, men vi får se. Vil nok titte innom deg av og til uansett!
    Klem til deg
    Lise

    SvarSlett
  5. Skikkelig rosa og skikkelig blikkfang. Ha ein fin søndag.

    SvarSlett
  6. Super stilige.. Men de hadde vært enda mere rå i sort og gull, eller sort og hvitt... :d Men tøffe det var de :)

    SvarSlett
  7. De var fantastiske!!! Husker du pris?

    SvarSlett
  8. Kjempetøffe!!! Men så er jeg jo endel svak for rosa også da;)

    SvarSlett
  9. Ja da var vi på samme sted i helga.
    Var en tur i Sandnes på torsdagen.
    Liker så godt å rusle i gågata der.
    Les en gang at det var Norges lengste gågate. Sikkert den eldste også. Har jo alltid vært gågate der, etter det jeg husker fra min barndom. Eller ikke alltid da, men så lenge jeg husker, og det er jo over 40 år.
    Stilige stoler ja. Mange flotte butikker i Sandnes. Vi havnet på Bok og media, og kom oss omtrent ikke ut igjen. hehe.
    Ønsker deg ei riktig god uke :)

    SvarSlett