01 februar 2012

Kosta Boda Skull.


 Det er snakk om at tiden flyr her hjemme hos oss. Det gjør den også og tildels veldig fort. Januar måned som vanligvis et ufattelig lang og treig har bare føket avgårde. Februar har tittet innom og jentene kommenterte i bilen til skolen i dag, at det allerede har begynt å bli lysere om morgenen." O lykke tenker jeg da." Jeg ser jo nesten vinterferien langt der ute i det fjerne. "Var det ikke nettopp juleferie?"
Vel, uansett så ser jeg frem til vinterferien med late rolige dager men litt mer snø slik at skiene kan luftes. "Drømme.....


 Litt fornyelse i lysparken man jo til noen ganger... Eh... Joda jeg har mye, men til mitt forsvar så har noen blitt knust, noen kastet og noen har forsvunnet utav ren irritasjon. Mitt nye tilskudd til lysparken er denne utrolig kule og tøffe lyslykten fra Kosta Boda: Skull, designet av Ludvig Løfgren. Jeg kjøpte den hos Mrs Arouba etter å ha sett den på bloggen hennes. Virkelig nydelig lys i den og jeg bare elsker den.

 Jeg vurderer om det er fint med bare en?

Eventuelt to?

Eller et lite tilskudd med en til som er lilla?

Jeg må tenke på det, men kom gjerne med din mening.

 Bilder tatt i blåtimen... Jeg syntes de ble tøffe ;)

Jeg har gjort en del forsøk med å blogge med mobilen men den vil ikke la meg laste opp bildene. Jeg bare elsker min IPhone og det hadde vært greit å kunne blogge fra den slik jeg kunne før. Jeg tror jeg skal prøve å slette appen og legge den inn igjen, kanskje det virker da??

Ha en fin dag ;)

7 kommentarer:

  1. Den var skikkelig kuul. Litt Indiana Jones over den:-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja det syntes jeg også. Den var bare så stilig at jeg måtte ha den. Lyset er veldig nydelig i den også. He he, denne kommer nok til å bli hetende Indiana jones skallen fra nå av ;)

      Slett
  2. LOVE love love it! Den er bare rålekker.. Kult med det klassiske krystallet og den spreke formen!

    Jeg har sydd ¨åpen på maskin, på en skikkelig grov maskin som tålet alt og mest brukes til presenninger etc.. Men funket på skinn/pels ;)

    Ha en skjønn dag - og ja, jammen er det lysere morgener. Crispy kaldt og bittelitt snø her :)

    Klem fra Tove

    SvarSlett
  3. Hei :-)

    Så stilig hodeskalle :-) og tøffe bilder av den :-)
    Jeg fikk ikke beskjed om at du hadde svart meg nei...litt rart at man ikke får beskjed for hvis man legger inn nytt innlegg så pleier ikke jeg å gå inn på gammelt kommentarfelt. .. og da får man jo ikke med seg at man har fått svar :-)

    Ønsker deg en fortsatt fin uke :-)


    Klem

    SvarSlett
  4. Å, den var bare knallfin. Gjorde seg godt alene, men kan ikke se vekk i fra at 2 stk hadde gjort susen òg.... Valgets kval, du får se etterhvert hva som blir riktig for deg....

    God torsdag, klem.

    SvarSlett
  5. Förlåt,förlåt,,,men jag gillar den inte,,,jag tycker inte om döskallar!!!...Men smaken är som baken och tur är väl det,annars skulle det bli väldigt tråkigt!!!...Kramar från Småland,där Kosta Boda ligger!!!

    SvarSlett
  6. Wonderful goods from you, man. I've understand your stuff previous to and you're just extremely excellent.
    I really like what you've acquired here, certainly like what you are saying and the
    way in which you say it. You make it entertaining and you still take care of to keep it sensible.
    I can not wait to read much more from you.
    This is really a tremendous web site.

    My blog :: social media marketing job description

    SvarSlett