09 januar 2012

Trekningen og Godt nytt år!!

 Hei igjen alle sammen.
Riktig godt nytt år. Jammen så ble det en pause her hos meg. Den var nok ikke helt frivillig. Jeg har vært veldig dårlig ganske lenge nå men endelig så går det den rette veien. Har jo til og med orket å logge meg på dataen ;)
Så desverre litt etter jul, men julekulene er trekt.

 Vi har hatt en fin jul selv om ikke julepynten kom opp før på hengende håret og ikke jevnt utover desember, slik som det pleier. Ikke hadde jeg krefter til noe som helst en periode. Men nå ser alt så mye lysere ut igjen. Hurra!!

Den heldige vinneren ble..... Truls!! Gratulerer! Takk for mail og at du og mamma alltid følger med her hos meg. Jeg setter stor pris på det ;)

Et kort og raskt innlegg i dag, men har nå lokalisert begge (!?!?!) kameraene og laster inn bilder som bare det nå. Har tatt nye bilder også, så nå ligger alt til rette for noen blogginnlegg de neste dagene / ukene.

Riktig godt nytt år ;)

6 kommentarer:

  1. Godt nytt år til deg også, trist å høre at du er så syk innimellom. Selv har jeg nå gått nesten et år til alternative behandlinger og er blitt mye bedre av mine plager, som er fibromyalgi.Bare synd man går så lenge (20 år) og stoler fullt på leger.
    Håper du får et helsegodt år nå.
    Klem Laila

    SvarSlett
  2. Gott Nytt År,till dig också!!!...Så tråkigt att du har varit dålig och så härligt att du är bättre nu!!! Önskar dig en välsignat god fortsättning...KRAMAR!!!

    SvarSlett
  3. Godt nyttår til deg også.
    Her har også jula vert sykdom, ein seig lungebetennelse som eg sliter med enda. Ha ei fin veke. Klem.

    SvarSlett
  4. Koselig å se deg her igjen. Håper formen holder seg framover. Vi må snakkes om oslobesøk. Har helger ledig i februar.

    SvarSlett
  5. Kjedelig å være dårlig i så lang tid. Men godt å høre at ting går bedre. Jul blir det jo om en har pyntet en masse eller ikke. Ikke det som gir oss jula. Men det er gjerne slik vi damer er.
    Ønsker deg ei herlig uke og mange gode dager i dag nye året :)

    SvarSlett
  6. Godt nytt år til deg og dine også.

    Gleder meg til du skal ha husmorferien din her hos meg;-)

    Klem klem:-)

    SvarSlett