18 januar 2012

Sko stol.

 På et kjøpesenter i Liverpool kom jeg over slike tøffe stoler. Måtte jo bare ta bilde av dem. Tenk å ha et spisebord med slike stoler rundt, det hadde vært tøft. Muligens at det ikke hadde vært så praktisk, men hvem bryr seg vel om det? Ikke jeg, ihvertfall ikke så lenge det er på fantasibasis ;) Noen ville ideer må jo en interiørblogger ha, eller hva?

Fugledamen i egen person. (Meg altså) Ikke at jeg hadde noen lekre sko på meg, nei jeg har på meg "traske sko". Trasking ble det mye av men gøy var det, selv i regnværet ;) Det ble ganske mye shopping ut av all traskingen, mange julegaver fikk vi kjøpt og litt interiør ting til Fugledamen og redet. Jeg fant noen lekre svarte håndklær som jeg har lett lenge etter. Jeg kunne nok ha sprengt kofferten, så jeg tror at jeg kunne reist på shopping til Liverpool en annen gang også. Da med mye større koffert, selvfølgelig ;)

Ha en flott dag ;)

7 kommentarer:

  1. Ja det var ju JÄTTEHÄFTIGA stolar,må jag säga!!!...Har aldrig sett något liknande,,,var de bekväma att sitta i ???...Svindyra???...Det hade varit kul att ha ett par sådana skostolar hemma!!! Fin bild på dig,,,JAG VILL OCKSÅ ÅKA TILL LIVERPOOL OCH SHOPPA,ha,hahahaha!!!...Tack för att du delade med dig av detta...ha en skön onsdag...KRAM!!!

    SvarSlett
  2. Hei :-)

    Lurt med stor koffert når man skal på slik tur :-) Tøff skostol :-)

    Ønsker deg en flott onsdag :-)


    Klem

    SvarSlett
  3. Über-kuuuul :)
    Herlig herlig!

    Kos deg og nyt turen. Gleder meg til å lese om shoppingen :)

    Klem fra Tove

    SvarSlett
    Svar
    1. Så herlig med en tur til london, og for en kul stol.

      Ønsker deg en fortsatt fin uke!

      mimmi-leone

      Slett
  4. Hehe-tøff!
    Så gøy med Englandstur da!

    God tirsdagsklem

    SvarSlett
  5. Wow...en tøffing av en stol :)
    Måtte jo være en super fin shopping tur, heldige du:)
    Ha en finfin start på den nye uka
    Klem Sissel

    SvarSlett
  6. Den var jo bare råstilig. Sikkert ikke så praktisk nei...., men en kan jo ikke henge seg opp i alt heller... hi, hi....

    En strålende tirsdag til deg, klem.

    SvarSlett