16 januar 2012

Nissens død....

 I dag har jeg hatt en rampete pus på ferde hos meg. Jeg var ute for å både handle, ta en cache og gå tur. En deilig tur ut på Revet ved Thor Heyerdahls monumentet. Men å komme hjem til at pusen hadde raidet vinduskarmen på kjøkkenet var ikke noe gøy. Den svarte hagenissen har bodd lenge i vinduskarmen og jeg har vært veldig glad i han.


 Men nå lever han ikke lenger. Han har gått i tusen knas.... Vel ikke i tusen biter men mange nok til at han ikke er reparer bar. Sukk....
Nissen ble funnet på en matbutikk i Danmark for rundt to år siden. Ikke kostet han mye heller, bare 50 DK. Det er ikke pengene det kommer ann på her nei.
Men han har vært til stor glede for "mor"  i huset.

Farvell nissemann og takk for alt.

En fin dag til dere alle ;)

5 kommentarer:

  1. Hei :-)

    Stakkar nissen :-( Den så fin ut.. Håper du finner en erstatning :-)

    Ønsker deg en flott uke :-)

    Klem

    SvarSlett
  2. Alltid kjedelig når ting en liker går i stykker.
    Men jeg har begynt å tenke det at da har jeg en enda bedre
    grunn for å kjøpe noe nytt. hehe.
    Ha ei herlig uke :)

    SvarSlett
  3. Hihi - hei "fugledama" :)
    Stakkars nissen da - ja ja, var no enda godt han fikk julen med seg!

    Ja, Hvis bloggen skal være et fristed, må den jo kunne handle om litt av alt...

    Hvordan går det i redet hos deg da?
    Jeg har hatt første dag i ny jobb i dag, og du kan tro jeg kjenner 11 timer på bena, etter å ha vært hjemme i 14 mnd. Men er morro å være med å starte ny butikk da :)

    *klemmer*

    SvarSlett
  4. Oj,oj,oj...Jag trodde att katten hade dött,när jag läste överskriften!!!...Det är tråkigt när det går sönder något man har kärt,jag har också råkat ut för det,,,men det är ändå bara "världsliga ting" får man komma ihåg...Det hade väl varit värre om det varit katten???...Du får skaffa dig något nytt,, Jag tror att du snart fyller upp nissens plats med något annat fint...Kramar från Sverige!!!

    SvarSlett
  5. Åååå, så irriterende!!
    Ha ein fin dag. Klem.

    SvarSlett