17 januar 2012

Little Miss Piggy.

 En gang jeg var i Sandefjord på en liten "butikk titte runde" kom jeg over denne søte STORE sparegrisen. Jeg var ikke i tvil, hun bare måtte bli med meg hjem. Jeg har ikke sett en så stor sparegris før og damen i Bruktbutikken syntes sikker jeg var morsom, da jeg styrtet bort til grisen og erklærte at denne skulle jeg ha ;)
Little Miss Piggy har fått prøve litt forskjellige steder å bo men under brett bordet liker hun seg best. Mulig at det er fordi hun da kan snakke med Pusen når han vandrer rundt i stuen.

 Slik så Little Miss Piggy ut da jeg fant henne. Hun var veldig fornøyd med sitt utseende men følte seg allikevel klar for en forandring. Men skeptisk ble hun da Fugledamen foreslo at hun skulle kles i gull. "Gull??", Tenkte Little Miss Piggy og vurderte om Fugledamen kanskje var en smule sprø....? Ikke visste hun om gull var noe som var i vinden blandt trendene heller. Hun kunne da ikke bli Utrendisk??


 Til slutt lot Little Miss Piggy seg overtale av den ivrige Fugledamen og gull skulle hun bli. Da den store makeoveren var ferdig og hun kunne beskue seg selv igjen måtte hun innrømme for seg selv at Fugledamen hadde vært inne på noe der. "Gull var virkelig HOT!!" Tenkte Little Miss Piggy og følte seg som "A million Dollars". Fugledamen var også fornøyd og da sminken igjen var lagt var lykken fullkommen ;) Little Miss Piggy hadde blitt NY!

                              Little Miss Piggy og Fugledamen ønsker alle en vidunderlig kveld ;)

4 kommentarer:

  1. Hei :-)

    Så fin gullgris :-) Hva slags maling/spray har du brukt ?

    Klem

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for det ;)
      Gullsprayen heter: Gull spray, dekor. Og jeg har kjøpt den hos Fargerike. Den er ikke så stor men fargen blir veldig fin ;)

      Slett
  2. En herlig gris det der. Virkelig en gullgris.
    Enig i at den er finere nå ja.
    God kveld til deg :)

    SvarSlett
  3. Ja det må jag säga var en verklig "make over",Ha,hahaha!!!...Men det blev ju väldigt bra,ett verkligt lyft för Miss Piggy!!!...KRAM!!!

    SvarSlett