21 november 2011

Lille speil på veggen der, hvem er mattest i ......

 Yey, dette er mitt innlegg nr 300. Hurra!! Hvis du vil være med å feire meg så kan du vinne 4 strikkede julekuler fra boken til Arne & Carlos.

Giveawayen finner du HER:

 Dette fine speilet fikk jeg kjøpt hos min lokale brukthandler. Siden jeg er innom der både støtt og stadig på jakt etter godbiter, fikk jeg speilet for bare 30 kr! Det kan vel sies å være et kupp. Jeg ble i hvertfall veldig glad. Nå er jo jeg slik at jeg liker skinnende blanke ting, litt som skjæra. Men denne gangen valgte jeg å prøve meg på matt spray maling.

 Det fungerte helt supert. Jeg syntes at det ble knall lekkert og at det kunne passe på kjøkken. På den veggen med sort og hvit tapet, hvor det svarte er velur. Jeg bare elsker den tapeten, og med speilet på veggen ble det perfekt.
I speilet skimtes to dinosaurer. En svart og en hvit. Dette er leker som eldstefuglesønn hadde da han var liten. Han hadde skikkelig dinosaur dilla for en del år siden. De skulle egentlig gis på loppemarked men jeg syntes det var litt synd å gi dem bort, derfor fikk de en omgang med spraymaling. Nå har de hedersplassen på glass skapet på kjøkkenet.

Da ønsker jeg alle en riktig så fin mandag ;)

10 kommentarer:

  1. Det var et flott speil. Ekstra fint ble det etter litt spray. Har faktisk sprayet noe svart i det siste jeg også. Må se om jeg får det ferdig å får tatt et bilde av det snart.
    Ønsker deg en god dag :)

    SvarSlett
  2. Åh, råfint speil.
    Helt min smak!
    Brukhandel er og blir gull:)

    Håper du har en flott mandag :)

    SvarSlett
  3. Matt er det riktige nå, har jeg skjønt. Ser kjempefint ut! Flink du!!

    SvarSlett
  4. Jeg har helt likt speil på soverommet! men mitt er fortsatt i gull :)
    Passet skikkelig godt inn med det svarte speilet på veggen der! Lampene er RÅ!!! Kul idê å spraye dinosaurene... he he...
    Angående lysfatet mitt, så er jeg ikke helt sikker på hvor jeg har kjøpt det. Har hatt det i mange år. Mener det er fra en nedlagt butikk, men jeg har MANGE store fat, og jeg vet at jeg har kjøpt et på Kid i fjor eller året før("hamret" metall). Vet også at du kan finne store fat på Home & Cottage, men de er ganske dyre... Lykke til i alle fall!
    Nå skal jeg bli med på gi borten din -elsker kulene!!!!
    Klem
    Lise

    SvarSlett
  5. Ble litt sånn eventyrpreg over det hele syns jeg......Litt sånn "magisk" på ein måte;-) Med det speilet og med mønsteret på veggen..så kom jeg til å tenke på noe Hokus Pokus greier....Kan jo selvfølgelig ha noe med overskriften din å hjøre...hehe
    Tøfft var det ihvertfall:-)

    SvarSlett
  6. Grattis till ditt 300:e inlägg,får man väl önska då!!! Jättesnygg spegel!!! Ha en skön och fin fortsatt måndagskväll!!! Kram från Sverige!!!

    SvarSlett
  7. Så utrolig stilig det speilet ble..
    Du er så flink med sprayboksen du :)
    Skulle ønske jeg var like flink og kreativ som det du er :)

    SvarSlett
  8. Lekkert!
    Jeg er ogfså som kråka, liker det som glitrer - og gleder meg til å pusse sølv - så det glinser skikkelig...

    Tusen takk for varme tanker til papsen! Etter langt sykeleie ser vi et lite lyspunkt nå :)

    Nyt adventshelga!

    Klemmer fra Tove

    SvarSlett
  9. Åh herremin! jeg bare ELSKER den spiseplassen der!!!! Veggen, lampene og hele pakka!!! Jeg ønsker meg et repriseinnlegg på kjøkkenet/spiseplassen din! For det er så råstilig og gjennomført :)

    og ja... Kult speil! Men hva er det med dinosauren da? ;)

    *klemmer*

    SvarSlett
  10. Heisann>! Ville bare titte innom å tipse deg om at de har ganske store fat på Indiska nå, hvis du bor i nærheten av en... :)
    Fortsatt fin advent!
    Klem
    Lise

    SvarSlett