14 november 2011

Julekule kaskade på Stabbursbua.

 Jeg var innom på Stabbursbua i dag og da jeg åpnet døra og gikk inn så jeg de mest fantastiske kaskader av julekuler. Røde, hvite, lilla blanke, hjerter, runde OSV. Det er da jeg skjønner at min lille kulekule kaskade i fjor jul, bare må bli større. Så to nydelige kuler ble med meg hjem. Kanskje den blir enda finere med flere kuler, ja jeg vil tippe det. Spesielt etter jeg så de flotte her med maange kuler sammen.
.

Det var veldig mye fint på Stabbursbua, bare så utrolig mye lekkert. Man må nesten gå rundt noen runder bare for å suge til seg inntrykkene. Kanskje noen ting setter seg fast  i tankene mine og må kjøpes senere? Vel, tiden vil vise. Men jeg fikk masse gode julevibber i dag og det var så koselig.

Ha en fin kveld ;)

6 kommentarer:

  1. Ja det var jo flott da, visst en har en passe plass å henge det. Og det finner en nok visst en vil. Hehe. Det er mange ganger jeg kjøper ting som jeg ikke helt vet om jeg får plass til. Men det finnes alltid et sted for ting en bare må ha. Er litt overveldet her nå for jeg ser det er mange ting jeg må rydde bort for å få plass til julepynten. Men det går greit når en bare kommer igang.
    Det er så mange steder jeg gjerne skulle vært innom når jeg er ute å reiser. Ser at Stabbursbua hilder til i Larvik, og der må vi jo forbi når vi skal til Jæren. Men skal vi stoppe på alle steder jeg gjerne skulle besøkt, blir reisen flere timer lenger. Hehe. Får nok nøye meg med netthandlin visst jeg finner noe jeg bare må ha.
    Ønsker deg ei herlig uke :)

    SvarSlett
  2. Ja enig, det blir alltid finere med flere kuler. Ja til maksimalisme til jul og gode julevibber :-).

    SvarSlett
  3. Vilka vackra bilder!!! Härligt att få lite tips!!! Jag älskar ju färger,så jag skulle nog kunna tänka mig att sätta ihop en kaskad av många färger tillsammans!!! Bara man hade plats.....suck...,Ha en fin kväll!!! Kramar!!!

    SvarSlett
  4. Morsomt, men ikke noe for oss som bor i blokk med betongtak. :-)

    SvarSlett
  5. Åhh så lekkert!
    Kjenner at jeg gleder meg skikkelig til jul :)

    Kos å titte innom igjen..

    Ha en skjønn uke!

    Klem fra Tove

    SvarSlett
  6. Og nå gikk det opp for meg at det er kun 6 uker igjen til Jul....Huffameg:-/ Jeg får komme meg ut på Julekuleshopping etterhvert jeg også;-)

    Ha en fin fin kveld du Vakre;-)

    SvarSlett