12 november 2011

Herstal til badet.

 I sommer var fuglemormoren og jeg på et ærend i byen. Da fant jeg deilige håndklær og så fant jeg disse to lekre sakene. Vel, om man kan kalle en do børste lekker da. "Innpakkingen" er i hvertfall lekker. Den andre er en konvolutt "vase". Jeg sier vase for det er det jeg bruker den til, men egentlig så er den til å ha tannbørster i. Men skulle alle oss i fugleredet fått plass til våre tannbørster måtte jeg nok hatt minst tre slike "vaser". :-)

 Nå? Hvordan ser det ut? Siden flisene våre er både hvite og grå med sort i ble jeg veldig fornøyd. Jeg skulle gjerne hatt en dopapirholder i samme design men det hadde de ikke. Veldig synd det egentlig. Jeg har også lett etter en sort dorullholder på nettsidene til Herstal men de hadde ingen.
Det er visst ikke vanlig med svart dorullholder, rett og slett. "Ler"

En eller annen gang så må jeg vel finne en. Jeg hadde jo en på Lilledo, men de som vasker hos oss greide å knuse festene så den måtte jeg bare kaste. Den var i keramikk, og kom fra Lene Bjerre. Vel, nok dorullholde prat nå....

Ønsker dere alle en flott helg ;)

5 kommentarer:

  1. Den var jo stilig da. Faktisk en av de flotteste dobørstene jeg har sett. Lykke til med jakten på dorullholder.
    Ha en god kveld og en herlgi søndag :)

    SvarSlett
  2. Hehe - ja, de var jo lekker da! :)

    Ha en strålende helg kjære fugledamen!
    *klemmer fra oss*

    SvarSlett
  3. Jättesnyggt!!!Ha en skön och fin fortsättning på helgen!!! Kram!!!

    SvarSlett
  4. Dette var stilige saker.
    Ha ei fin helg. Klem.

    SvarSlett
  5. Den passet godt inn i fargene, og for et stilig design det var på dobørsten. En tannbørsteholder kan brukes til så mangt, også en vase. Lurt tenkt, hmm, kanskje jeg også skal ta blomster oppi mine?! Skal si i fra dersom jeg ser en svart dorullholder. Kanskje du kan spraylakke en? God søndag, og takk for hyggelig kommentar om Halloween hos oss.

    SvarSlett